نرم افزار و اینترنت

تلگرام 4.8 با قابلیت هایی نظیر جستجوی استیکر بروزرسانی شد

همانطور که می دانید، تلگرام حالا بیش از 200 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. در این میان ساعاتی پیش، تلگرام، نسخه 4.8 اپلیکیشن خود را با قابلیت های نظیر جستجوی استیکر و موارد دیگر برای آی او اس و اندروید منتشر کرد.

 از حالا به بعد، زمانی که شما یک ایموجی را بخواهید ارسال کنید، نه تنها از استیکرهای نصب شده بر روی گوشی‌تان به شما پیشنهاد داده می‌شود، بلکه از دیگر مجموعه استیکرهای موجود نیز مواردی برای نمایش به شما وجود دارد.

ویژگی دیگر این نسخه افزوده شدن بخش جستجو برای استیکرهای جدید است که با استفاده از آن می‌توانید مجموعه‌های جدید استیکر را به لیست استیکرهای خود اضافه نمایید. برای دسترسی به این ویژگی کافی است به بالاترین قسمت در بخش استیکرها بروید و در آنجا کادر جستجو را پیدا خواهید کرد.

ویژگی دیگر این نسخه، ارسال چندین عکس برای مخاطبین خود است. پیش از این تنها توانایی گرفتن و ارسال یک عکس را به صورت همزمان داشتید اما از این پس با استفاده از گزینه + در قسمت پایین سمت راست گوشی خود می‌توانید چندین سلفی و عکس گرفته و سپس به صورت یک جا آن‌ها را ارسال کنید.

همچنین آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5 اینک برخی از قابلیت‌های جذاب دیگر را نیز در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد. با تنظیم حالت شب خودکار، شما می‌توانید تعیین کنید تا تم اپلیکیشن به صورت خودکار در شرایط نوری کم،‌ به حالت شب تبدیل شود.

علاوه بر همه این‌ها در آپدیت تلگرام نسخه 4.8.5 استفاده از باتری نیز بهینه‌تر شده است تا عمر باتری دستگاه شما با هر بار شارژ، بیشتر از پیش باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا