کنسول و بازی

بازی PES 2019 به طور رسمی رونمایی شد

سرانجام استدیو بازی سازی کونامی از نسخه جدید بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2019 رونمایی و نخستین تریلر از آن منتشر شد. براساس اطلاعات به دست آمده این بازی دارای لایسنس‌های کامل لیگ‌ها و ورزشگاه‌های بیشتر خواهد بود و کونامی با باشگاه‌های بیشتری همکاری می‌کند. legendهای جدید در هفته‌های پیش‌رو معرفی می‌شوند و دیوید بکام شاید تنها بازیکن بزرگ این مقطع نباشد.

بر اساس گفته های شرکت کونامی، ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به بازی PES 2019 اضافه شده است که سطح تجربه گیمرها و واقع گرایانه بودن بازی را افزایش می دهد. در این عنوان، خستگی بازیکنان در طول مسابقه تاثیر به سزایی در عملکرد آن ها می گذارد و بدین خاطر نیز سازندگان از یک نشانگر برای نمایش سطح و میزان خستگی بازیکنان در طول مسابقه استفاده کرده اند تا در مواقع نیاز، بازیکن مورد نظر را با بازیکن نیمکت نشین و تازه نفس تعویض کنید.

ویژگی‌های مهارتی جدید هم به بازی اضافه شده‌اند و همچنین Visible Fatigue جدید نیز برروی عملکرد و رفتار بازیکنان تاثیر می‌گذارد. شما می‌توانید انتظار فیزیک توپ بهبود یافته و سایر موارد را داشته باشید که برروی مکانیک‌های جدید شوت کردن تاثیرگذار هستند.

به علاوه، بخش MyClub بازی PES 2019 دست خوش تغییرات زیادی شده است که عملکردی مشابه به بخش Ultimate Team مجموعه FIFA دارد. شرکت کونامی از یک سری کارت های جدید به نام «عملکرد بالای بازیکنان» (High Performance Players) در این بخش استفاده کرده که این کارت های برای بازیکنان افسانه ای و بهترین بازیکن هفته تعلق دارد. به عبارتی دیگر، عملکرد مثبت و یا منفی بازیکنان در مسابقات واقعی، منجر به افزایش و یا کاهش امتیاز آن ها در بازی PES 2019 می شود.

نسخه های اخیر سری PES با موتور Fox ساخته می شوند و PES 2019 هم از این قاعده پیروی می کند؛ همان موتوری که از آن برای ساخت Metal Gear Solid V Phantom Pain و Metal Gear Survive استفاده شده. حالا کونامی می گوید که بازی روی تمام پلتفرم ها از رزولوشن 4K و دامنه داینامیک بالا پشتیبانی می کند و کاربران شاهد گرافیک بهبودیافته، جزییات بیشتر در جمعیت، بافت های چمن واقعی و بازگشت افکت آب و هوایی محبوب برف خواهند بود.

 PES 2019 در 28 اوت (6 شهریور) برای پلتفرم‌های PC ،Xbox One  و PS4 منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا