سخت افزار

مایکروسافت سرفیس هاب 2 به طور رسمی رونمایی شد

کامپیوترهای گران قیمت و غول پیکر Microsoft Surface Hub برای نخستین بار در سال 1395 راهی بازار های جهانی شدند. اینک با گذشت قریب به 2 سال، این شرکت نسل دوم سیستم های سرفیس هاب را برای عرضه آماده کرده است.

سرفیس هاب 2 به نمایشگری 50.5 اینچی با رزولوشنی بیش از 4K تجهیز شده است. کیفیت نمایشگر این کامپیوتر غول‌پیکر در یک کلام خیره‌کننده به‌نظر می‌رسد. نسبت تصویر نمایشگر آن درست مانند دیگر محصولات خانواده سرفیس 3:2 است، که بهترین نسبت تصویر برای انجام کارهای رسمی و تولید محتوا محسوب می‌شود. به این نمایشگر 50 اینچی، بلندگوهای توکار، سرفیس پن جدید، و مجموعه‌ای از میکروفون‌های بسیار قدرتمند را اضافه کنید، تا متوجه شوید که چه دستگاه بسیار مناسبی برای کسب‌وکارها طراحی شده است.

سرفیس هاب های لمسی، دارای سخت افزار پردازشی داخلی نظیر پردازنده، حافظه رم، بخش ذخیره سازی و حتی کارت گرافیک های NVIDIA QUADRO هستند. این محصولات به سیستم عامل ویندوز 10 و یک دوربین قدرتمند مجهز هستند. البته اوج کار تیم سرفیس در این بخش در جایی دیگر است، تمامی این سخت‌افزارها در نمایشگری تقریبا بدون حاشیه جای گرفته است. تیم سرفیس در طراحی و ظرافت بار دیگر نمره کامل را دریافت کرده است.

برای استفاده در حالت نصب بر روی استند دیواری، می توان روی ویژگی آن مانند نمایشگرهای دیگر حساب کرد اما اینبار مایکروسافت با کمی خلاقیت، پایه ای را برای آنها در نظر گرفته است که می تواند به حرکت دادن آنها در محیط های آموزشی، اداری، تجاری، کنفرانس ها و … کمک نماید. در یک اسلاید، گوشه تصویر کلیدی مشاهده می گردد که با فشردن آن برخی اطلاعات کنترل پنل نمایان می گردد. با توجه به بیشینه این شرکت در زمینه نمایشگرهای بزرگ کامپیوتری، احتمال قابل حمل بودن این قطعه وجود دارد.

مایکروسافت اعلام کرده آزمایش این محصول را برای برخی مشتریان تجاری آزمایش می کند و از ۲۰۱۹ برای فروش عرضه می شود. به هرحال سرفیس هاب 2 از فناوری های جدید Microsoft Teams, Microsoft Whiteboard, Office ۳۶۵, Windows ۱۰ و ابر هوشمند مایکروسافت استفاده می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا