موبایل و تبلت

سامسونگ از گوشی Galaxy S Light Luxury رونمایی کرد

سامسونگ دقایقی پیش از گوشی هوشمند گلکسی اس لایت لاکچری یا Galaxy S Light Luxury در چین به طور رسمی رونمایی کرد. در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که گلکسی اس لایت لاکچری از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس ۸ دارد؛ هرچند مشخصات فنی این گوشی‌ هوشمند با اس ۸ تفاوت‌هایی دارد.

گلکسی اس لایت لاکچری نمایشگر 5.8 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 18.5 به 9 دارد. در پشت دستگاه دوربین تکی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 قرار گرفته که توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم در ثانیه را دارد. دوربین سلفی گوشی نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 بهره می برد.

گلکسی اس لایت لاکچری از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 660 قدرت گرفته و در کنار تراشه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. برای تامین اجزای سخت افزار، سامسونگ از باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. از جمله ویژگی‌هایی که گلکسی اس لایت لاکچری از گلکسی اس ۸ به ارث برده باید به استاندارد IP68 در کنار کلید فیزیکی مخصوص برای فراخواندن دستیار هوشمند صوتی بیکسبی اشاره کرد. این گوشی از ویژگی‌هایی نظیر ۴ جی، سامسونگ پی، شارژ بی‌سیم، سنسور عنبیه سنج و شناسایی چهره نیز بهره می‌برد.

شایان ذکر است که این گوشی همچون گلکسی اس ۸ همراه با ایرفون‌های ساخت AKG در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. سامسونگ برچسب قیمت ۶۲۵ دلاری برای گلکسی اس لایت لاکچری در نظر گرفته است؛ حال آنکه اولین خریداران این گوشی طی زمان پیش خرید که از اول ژوئن آغاز می‌شود، تنها با پرداخت ۵۷۸ دلار قادر به خرید این گوشی خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا