پس از افشای تیزر و عکس های مختلف در رابط با گوشی جدید میزو، سرانجام این شرکت از جدیدترین مدل گوشی هوشمند خود با نام Meizu M6T رونمایی کرد. این گوشی از نظر قیمت در رده گوشی های اقتصادی و پایین رده قرار میگیرد، بنابراین انتظار چندان زیادی از مشخصات آن نباید داشته باشید.

میزو M6T دارای نمایشگر 5.7 اینچی LCD با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل و نسبت ابعاد 18 به 9 می باشد. تراشه بکار رفته در این گوشی از نوع MT6750 مدیاتک بوده که دارای هشت هسته پردازشی است. در کنار تراشه با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

دوربین اصلی این گوشی از ماژول دوگانه استفاده شده است. سنسور اصلی 13 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 و سنسور دوم برای تشخیص عمق تصویر و عکاسی در حالت پرتره کارایی 2 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.4 می باشد. دوربین سلفی میزو M6T دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 است که قابلیت باز شدن قفل صفحه با تشخیص چهره را نیز فراهم کرده است.

حسگر اثر انگشت هم در پشت گوشی تعبیه شده است که می تواند در 0.2 ثانیه قفل صفحه را باز کند. میزو نام این سنسور را mBack نامیده است و به کاربر اجازه میدهد تا رابط کاربری را از طریق ژست های حرکتی کنترل کند. میزو در سه رنگ سیاه، سفید و قرمز و در 3 نسخه متفاوت در چین به فروش خواهد رسید. نسخه 3+32 گیگابایتی آن 110 یورو، نسخه 4+32 گیگابایتی آن 135 یورو و نسخه 4+64 گیگابایتی آن 150 یورو قیمت خواهد داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *