طبق روال، سونی فهرست عناوین رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه ژوئن سال 2018 را منتشر کرد. اولین بازی این لیست که سونی آن را به رایگان در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می‌دهد، XCOM 2 است. دنباله‌ی بازی تحسین شده‌ی XCOM که یک بازی استراتژی همزمان با مکانیسم‌های نقش‌آفرینی و مدیریت منابع است برای کاربران کنسول پلی استیشن 4 در نظر گرفته شده است.

بازی Trials Fusion دیگر بازی است که برای کاربران پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. این بازی را نیز دارندگان اشتراک سرویس پلاس شبکه‌ی پلی‌استیشن می‌توانند در ماه ژوئن به رایگان دریافت کنند. کاربران پلی استیشن 3 نیز می‌توانند به دو عنوان «Zombie Driver HD» و «Ghost Recon: Future Solider» دسترسی داشته باشند و همچنین کابران پلی استیشن ویتا نیز می‌توانند به تجربه دو عنوان «Atomic Ninjas» و «Squares» بپردازند و لذت ببرند.

همه‌ی عناوین این لیست را دارندگان اشتراک پلاس شبکه‌ی پلی‌استیشن می‌توانند از تاریخ 5 ژوئن مصادف با 15 خرداد به صورت رایگان از فروشگاه سونی دریافت کنند. مثل همیشه از جمله امکاناتی که اشتراک پلاس در اختیار کاربران قرار می‌دهد، امکان بازی آنلاین در کنسول‌های پلی‌استیشن است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *