فناوری

اپل از WatchOS 5 برای ساعت هوشمند اپل واچ رونمایی کرد

اپل دقایقی پیش در کنفرانس WWDC 2018 از پنجمین نسخه سیستم عامل WatchOS 5 برای ساعت هوشمند اپل واچ رونمایی کرد. این نسخه از سیستم عامل با قابلیت هایی جدید سلامتی و تناسب اندام و همچنین راه های بهتر متصل شدن ارائه شده است.

قابلیت جدیدی به نام Competition در نسخه جدید سیستم عامل WatchOS به شما اجازه می دهد تا با رقابت سالمی را با دوستان خود آغاز کنید. این برنامه می تواند تا حداکثر هفت روز ادامه پیدا کند و شاید شما و دوستانتان را از سبک زندگ کم تحرک کنونی نجات دهد.

اپل همچنین برای پشتیبانی از ورزش های یوگا و پیاده روی با سنجش تغییر ارتفاع به این نسخه افزوده است. برای دویدن در فضای باز می توانید از حالت Rolling Mile Pace استفاده کنید. البته ساعت هوشمند اپل می تواند فعالیت ها را به شکل خودکار شناسایی کند و آنها را به فهرست فعالیت های جسمانی شما اضافه نماید.

در بخش اتصالات، اپل از برند اپلیکیشن پیام صوتی جدیدی با نام Walkie-Talkie رونمایی کرده که می توانید از طریق وای فای و یا LTE، پیغام ارسال کنید. این یک میان‌بر سریع برای برای برقراری ارتباط با افرادی است که زیاد با آنها صحبت می کند.

واچ فیس سیری حالا اطلاعات بیشتری را به شما نشان می دهد که شامل نتایج مسابقات ورزشی، میانبرهای سیری و اپلیکیشن های ثالث می شود. همچنین می توانید دست خود را بلند کرده و به راحتی با سیری صحبت کنید، بدون اینکه به گفتن عبارت «Hey Siri» نیاز داشته باشید. پشتیبانی از Reader Mode نیز در این نسخه در دسترس قرار گرفته است. اپلیکیشن پادکست هم به اپل واچ اضافه شده و دیگر اپلیکیشن های ثالث نیز می توانند در پس زمینه به پخش محتوای صوتی بپردازند.

اپل همچنین امکان پرداخت مستقیم از طریق اپلیکیشن مربوطه، آگاهی از وضعیت رزرو هتل و پروازها، یا مشاهده محتوای وب درون برنامه Mail یا Messages به واسطه WebKit نیز به WatchOS 5 اضافه کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا