پس از شایعات، سرانجام موتورولا امروز از گوشی هوشمند سری Z3 با نام Moto Z3 Play یا موتو زد 3 پلی به طور رسمی رونمایی کرد. موتو زد 3 پلی، همانند سری Z با طرح مفهومی Moto Mods طراحی شده، به طوریکه با تمام گجت های Moto Mods کار می کند. Z3 Play دارای یک فریم آلومینیومی نازک و پانل Gorilla Glass 3 برای جلو و عقب است.

موتو زد 3 پلی از صفحه نمایش 6 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل بهره می برد. حاشیه قاب به طور قابل توجهی کاهش یافته و حسگر اثر انگشت گوشی همانند اکسپریا به سمت چپ دستگاه منتقل شده است.

موتو زد 3 پلی به پردازنده اسنپدراگون 636 (هشت هسته پردازشی Krvo 260 و پردازشگر گرافیکی Adreno 509 مجهز گشته و به همراه آن، 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. در قاب پشتی گوشی، دوربین دوگانه قرار گرفته که از ترکیب 12 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.7 و سنسور دوم 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین اصلی گوشی همچنین از قابلیت Dual-Pixel autofocus بهره می برد.

برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمات ویدیوی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فلش LED استفاده شده است. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی موتو زد 3 پلی از فناوری شارژ سریع TurboPower 15W پشتیبانی می کند. این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید اوریو به همراه تمام قابلیت های رابط کاربری موتو نظیر Moto Display, Actions, Camera و موارد عرضه می شود.

گفتنی است که این گوشی ابتدا در کشور برزیل با قیمت R$ 2,299 عرضه شده و سپس بزودی در کشور آمریکا با باتری Battery Mod و قیمت 499 دلار عرضه خواهد می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *