موبایل و تبلت

سامسونگ از Galaxy A9 Star و Galaxy A9 Star رونمایی کرد

سامسونگ در مراسمی از دو گوشی هوشمند سری A خود با نام های Galaxy A9 Star و Galaxy A9 Star رونمایی کرد.

گلکسی A9 استار، نمایشگر 6.3 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل دارد و خبری از بریدگی در بالای نمایشگر نیست. دوربین اصلی دوگانه این گوشی از دو سنسور 16 مگاپیکسلی و 24 مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین سلفی دستگاه نیز به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین تعبیه شده گوشی قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه را دارد.

باتری ۳۷۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی دستگاه می‌تواند نویدبخش شارژدهی در یک روز استفاده‌ی سنگین یا بیشتر باشد. در دل دستگاه از پردازنده 2.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون 660 استفاده شده که 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با این تراشه همراه شده است.

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید سامسونگ، اولین محصول غیر پرچم‌دار این شرکت باشد که تجربه‌ای کامل از دستیار صوتی بیکسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمامی قابلیت‌های اصلی بیکسبی در A9 استار قابل استفاده خواهد بود و کلیدی اختصاصی برای دسترسی سریع به بیکسبی نیز روی بدنه تعبیه شده است. قیمت این گوشی 470 دلار اعلام شده و در رنگ های مشکی و سفید عرضه می شود.

گلکسی A9 استار لایت به مانند مشخصات نسخه‌‌ی مخصوص چین گلکسی A6 پلاس، دارای نمایشگر 6 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل است. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 450 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

قیمت این گوشی 310 دلار اعلام شده و در رنگ های مشکی و آبی عرضه می شود. علاقه‌مندان می‌توانند از وب‌سایت رسمی سامسونگ در چین اقدام به خریداری دستگاه‌های مذکور کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا