لپ تاپ

سامسونگ، نسل دوم کروم‌بوک پلاس را معرفی کرد

سامسونگ به تازگی نسل دوم کامپیوتر کروم‌بوک پلاس را با پردازنده بهتر و دوربین دوم معرفی کرده است. این محصول به واقع نسخه دوم از کروم بوک Samsung Chromebook Plus است که همچنان از یک قلم اختصاصی و نمایشگر لمسی بهره می برد.

کروم‌بوک جدید سامسونگ به لحاظ ابعاد تفاوت‌های زیادی با نسخه اول این محصول ندارد و در هر دو حالت لپ‌تاپ و تبلت قابل استفاده است. کروم بوک پلاس V2 دارای نمایشگر 12.2 اینچی بوده و از دقت FHD پشتیبانی می کند. این نمایشگر می تواند با چرخش کامل خود در وضعیت یک وسیله مشابه تبلت نیز مورد استفاده قرار گیرد. بزرگترین تغییر نسل جدید این محصول، در قسمت پردازنده انجام شده است و این بار در این محصول با یک پردازنده اینتل از خانواده سلرون سروکار داریم که Intel Celeron 3965Y نام دارد.

دو دوربین با دقت های 13 و 1 مگاپیکسل در جلو و پشت این محصول تعبیه شده است. Chromebook Plus جدید دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. یک باتری داخلی با توان 39 وات در ساعت، 2 درگاه USB-C با امکان خروج تصاویر 4K، نمایشگر با شدت نور 300 نیت، دو اسپیکر داخلی با آمپلی فایر 3 واتی و گرافیک داخلی Intel HD615 از جمله دیگر ویژگی های این کروم بوک جدید به شمار می روند.

نسخه دوم کامپیوتر Samsung Chromebook Plus با قیمت 500 دلار از اواخر ماه ژوئن در بازارهای جهانی خواهد بود. کروم بوک ها با قیمتی به مراتب کمتر از یک لپ تاپ، امکانات مناسبی را برای کاربردهای روزمره و آموزشی فراهم می سازد. همچنین مصرف انرژی در کروم بوک ها به مراتب کمتر از یک لپ تاپ است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا