گجت و پوشیدنی

هواوی از دستبند سلامتی TalkBand B5 رونمایی کرد

هواوی به تازگی از دستبند سلامتی جدیدی با نام TalkBand B5 رونمایی کرده که از ترکیب دست‌بند و هدست بلوتوث برخوردار است. دست بند B5 شباهت های زیادی به نسل سابق خود دارد، زمانیکه این ساعت را از بند آن جدا می کنیم، این دستگاه به یک هدست بلوتوث تبدیل می شود.

این ساعت دارای صفحه نمایش 1.13 اینچی AMOLED است که با شیشه خمیده 2.5D محافظت می شود و سنسور ضربان قبل در درون آن تعبیه شده است. دستبند هوشمند هواوی TalkBand B5 دارای 512 مگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه رم بوده و همراه با قابلیت‌های سلامتی مختلفی از جمله کنترل دائمی ضربان قلب، پایش فعالیت‌هایی بدن در شرایط مختلف حرکتی از جمله راه رفتن، دویدن و دوچرخه‌سواری در کنار کنترل کیفیت خواب TruSleep ارائه شده است.

انرژی قطعات این گجت را قرار است باتری 108 میلی‌آمپر ساعتی تأمین کند که طبق گفته شرکت سازنده عمر شارژ آن 3 روز است.  این دست بند دارای گواهینامه IP57 است و در مقابل آب و غبار است، البته شماره 57 به این معناست که در هنگام فعالیت های مانند شنا انتظار عملکرد خارق العاده از آن نداشته باشید، اما در مقابل عرق و نم باران از خود مقاومت نشان خواهد داد. این دستگاه با گوشی های هوشمندی که دارای سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا و iOS 9 به بالا هستند سازگار است.

یک دوربین سلفی کوچک و یک موقعیت یاب گوشی وجود دارد که احتمالا فقط با رابط کاربری شخصی EMUI هواوی که در گوشی های همین کمپانی تعبیه شده کار خواهد کرد. هواوی دست بند جدید خود را در 5 رنگ متفاوت عرضه کرده و پیش فرو ش آن تا 19 جولای ادامه خواهد داشت. البته هنوز در خصوص قیمت TalkBand B5 حرفی به میان نیامده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا