موبایل و تبلت

شیائومی Mi Max 3 با باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد

پس از شایعات و درز تصاویر، سرانجام شیائومی از گوشی هوشمند جدید خود با نام Mi Max 3 یا می مکس 3 پرده برداشت. تقربیاً تمامی مشخصات این گوشی با ردمی نوت 5 یکسان است.

گوشی Mi Max 3 دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 18 به 9 است. پردازنده تعبیه شده در این گوشی از نوع کوالکام اسنپدراگون 636 بوده که دارای هشت هسته پردازشی با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. دوربین اصلی دوگانه می مکس 3 از دو سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 اندازه پیکسل 1.4 میکرومتری، تشخیص فاز AF پیکسل دوگانه و سنسور  5 مگاپیکسلی جهت تصویربرداری پرتره با دیافراگم f/2.0 تشکیل شده است. دوربین سلفی این گوشی یک مورد 8 مگاپیکسلی مناسب است.

برای تامین انژری اجزای سخت افزار از باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نسخه 3 استفاده شده است. در بخش قابلیت‌های ارتباطی نیز می‌توان به وای‌فای، بلوتوث ۵.۰، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و VoLTE دوگانه اشاره کرد. شیائومی گوشی هوشمند می‌مکس ۳ را به نسخه‌ی ۸.۱ اندروید و رابط کاربری MIUI 9.5 مجهز کرده است که به نسخه‌ی ۱۰ رابط کاربری اختصاصی شیائومی نیز بروزرسانی خواهد شد. این گوشی جدید با ابعاد 176.15x 87.4 x 7.9 و وزن 221 گرمی منتشر خواهد شد.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی و در دو نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت به ترتیب ۲۵۰ و ۳۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا