نرم افزار و اینترنت

گوگل کروم 69 با ظاهری جدید برای اندروید و آی‌اواس منتشر شد

گوگل سرانجام نسخه 69 مرورگر گوگل کروم را برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر کرد. در این نسخه علاوه بر پشتیبانی از نمایشگرهای ناچ، ظاهر جدیدی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پیش از این، گوگل کروم 69 در اختیار کاربران ویندوز، مک و لینوکس قرار گرفته بود.

در این نسخه، کروم با Material Theme گوگل، یک ظاهر جدید که با زبان طراحی جدید غول جستجوی جهان سازگار است، ارائه شده است. این سبک طراحی مینیمال، جدید و تا حد امکان تمیز است تا بتوانید به راحتی در منوها ناوبری کنید. شرکت گوگل می گوید:

آپدیت جدید ما شامل یک طراحی جدید است که ناوبری در وب را سریع‌تر کرده، مدیریت رمز عبور جدید شده به طور کامل را ارائه می‌کند و تکمیل خودکار نیز به روز شده است؛ پس شما می‌توانید همه کارها را ساده‌تر و ایمن‌تر انجام دهید. جعبه جستجوی کروم (Omnibox) به شما اطلاعات بیشتری را به صورت مستقیم شامل آنچه که می‌نویسید ارائه می‌کند.

علاوه بر این در کروم 69 پشتیبانی از نمایشگرهای ناچ اضافه شده است. این روزها بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند، محصولاتی با یک نمایشگر ناچ طراحی می‌کنند و این سبک به ترند سال 2018 گوشی های هوشمند تبدیل شده است. توسعه دهندگان نیز قادر هستند زمانی که شخصی از وب سایتشان ملاقات می‌کند، بخش بریده شده این مرورگر را تنظیم کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا