سخت افزار

نتایج بنچمارک آنتوتو پردازنده A12 اپل منتشر شد

همانطور که می دانید، اپل در کنار رونمایی از آیفون های جدیدش از تراشه A12 هم معرفی کرد. حال پردازنده A12 اپل در AnTuTu امتیاز بالایی را کسب کرده است. پردازنده A12 اپل با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است. این چیپست جدید قدرت آیفون های 2018 شامل آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR را تامین می کند

آیفون XS در تست های پردازنده، پردازشگر گرافیکی، UX و حافظه به ترتیب امتیازهای ۱۳۳۵۶۱، ۱۵۰۹۳۱، ۶۶۴۷۴ و ۱۲۵۹۹ را کسب کرده که برابر با امتیاز کلی ۳۶۳۵۲۵ است و این در حالی است که اغلب پرچمدارهای اندروید مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در آنتوتو امتیازی بالاتر از ۲۹۰ هزار را کسب نکرده اند؛ موفقیتی که مدیون چیپست قدرتمند اپل A12 است.

امتیازهای کسب شده توسط پردازنده A12 اپل در بخش های مختلف بنچمارک AnTuTu در مقایسه با چیپست A11 اپل پیشرفت های مناسبی داشته است. این پردازنده 6 هسته ای در زمینه پردازشی، بهبودی 33.3 درصدی و در زمینه پردازش گرافیکی بهبودی 2 برابری را تجربه کرده است. چیپست A12 بایونیک شامل دو هسته پردازشی پر قدرت است که نسبت به مدل قبلی ۱۵ درصد قوی تر شده اند. علاوه بر این میزان مصرف انرژی چهار هسته با توان کمتر نیز ۵۰ درصد بهبود پیدا کرده است.

آیفون XS به نمایشگر 5.8 اینچی با فناوری OLED و 4 گیگابایت رم مجهز شده است. نسخه بزرگتر این گوشی هوشمند، آیفون XS مکس از صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED و 4 گیگابایت رم بهره می برد. ارزان ترین آیفون 2018 دارای 3 گیگابایت رم است. ماه آینده میلادی، شرکت هواوی از گوشی های سری میت 20 به صورت رسمی رونمایی می کند. این محصولات به پردازنده Kirin 980 مجهز می شوند که با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است. در ماه های گذشته نتایج بنچمارک AnTuTu این پردازنده فاش شده بود که به امتیاز 350 هزار اشاره می کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا