گجت و پوشیدنی

ویتینگز، اولین ساعت هوشمند را بعد از جدایی با نوکیا رونمایی کرد

ویتینگز بعد از جدایی از شرکت نوکیا اولین ساعت هوشمند از برند Withings را رونمایی کرد. کمتر از دو سال پیش بود که نوکیا، اقدام به خرید استارتاپ فرانسوی Withings کرد که حوزه‌ی فعالیت آن، تولید گجت‌های سلامتی بود. پس از پیوستن ویتینگز به نوکیا، تمامی محصولات این شرکت با برند Nokia تولید و عرضه شد.

در حال حاضر این شرکت پس از جدایی از نوکیا، توانست از ساعت هوشمند جدید خود با نام Steel HR Sport رونمایی کند که دارای ویژگی هایی نظیر سنسور جی‌پی‌اس، سنسور تشخیص میزان اکسیژن، حسگر ضربان قلب، قابلیت نمایش هشدارهای تلفن همراه و باتری با طول عمر ۲۵ روز دارد.

با اتصال این ساعت به گوشی هوشمند از طریق اپلیکیشن Health Mate کاربران قادر خواهند بود برای اطلاعاتی از پیاده روی، دویدن و یا دوچرخه سواری مشاهده کنند.  شایان ذکر است که سنسور GPS برای نخستین بار در محصولات ویتینگز به‌کار رفته و ساعت Steel HR از این قابلیت بی‌بهره بوده است.

گفتنی است که این شرکت با ارائه اپلیکیشن هایی برای این ساعت، نسبت به نسل قبلی بهبودهایی فراوانی داشته است به طوریکه نمایش اعلان‌های گوشی بهبود فراوانی یافته و محدودیت آن به نمایش اعلان تماس‌ها و برخی رویدادها از میان رفته است. در حال حاضر این اپلیکیشن قادر است اعلان‌های ۱۰۰ اپلیکیشن مختلف از جمله هشدار پرواز، خبرها و پیام‌های دریافتی از شبکه‌های اجتماعی را نشان دهد.

ساعت هوشمند Steel HR Sport در دو رنگ سیاه و سفید و به‌همراه بند سیلیکونی و چرمی عرضه می‌شود. همچنین قیمت نهایی این محصول ۱۹۹.۹۵ دلار بوده و هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی Withings و فروشگاه آمازون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا