لپ تاپ

هواوی از میت بوک 13 با پردازنده نسل هشتمی اینتل رونمایی کرد

هواوی، نوت‌بوک جدید خود را با نام میت‌بوک ۱۳، با مشخصات سخت‌افزاری قوی و طراحی زیبا معرفی کرد. این محصول از طراحی جذابی بهره می برد و برای ساخت آن از آلومینیوم استفاده شده است. این لپ تاپ در رنگ های خاکستری فضایی، نقره ای و طلایی به فروش می رسد.

میت بوک 13 وزنی برابر 1.28 کیلوگرم دارد و ضخامت آن تنها 14.9 میلیمتر است. این لپ تاپ همچنین به نمایشگر 13 اینچی با فناوری IPS و وضوح تصویر 2160 در 1440 پیکسل مجهز شده و از نسبت ابعاد تصویر 3 به 2 و روشنایی 300 نیت برخوردار است. نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه به 88 درصد می رسد.

میت‌بوک‌ ۱۳ هواوی از آخرین نسخه پردازنده سری ویسکی لیک اینتل، Core i۷-۸۵۶۵U بهره می‌برد که توان طراحی حرارتی آن تنها ۱۳ وات است. این لپ تاپ، با نسل هشتم پردازنده‌های Core i5-8265U یا Core i7-8560U عرضه می‌شود. (TDP۱۵W) از نظر پردازنده‌ی گرافیکی نیز دارای دو گزینه UHD60 یا Nvidia MC150 است. (TDP25W) این نوت‌بوک دارای یک رم ۸ گیگا‌بایتی از نوع LPDDR3 با فرکانس ۲۱۳۳ مگا‌هرتز و یک هارد‌دیسک SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگا‌بایت است.

از پورت های این دستگاه می توان به دو پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. این محصول اولین لپ تاپ هواوی محسوب می شود که از فناوری Huawei Share 3.0 بهره می برد. این تکنولوژی در جدیدترین پرچمداران این برند، میت 20 و میت 20 پرو نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا