شرکت فسیل (Fossil) که در زمینه ساخت دستبند سلامتی و تناسب اندام مشغول فعالیت است، اخیرا از ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear OS گوگل و تراشه اسنپدراگون 3100 با نام Fossil Sport رونمایی کرد.

ساعت Fossil Sport دارای یک باتری 350 میلی آمپر ساعتی بوده که شارژدهی برای یک روز کامل را تضمین می کند و در شش رنگ مختلف خاکستری، صورتی، قرمز، آبی، سبز و مشکی و در دو سایز 41 و 43 میلی متری روانه بازار خواهد شد. در مجموع 28 بند سیلیکونی نیز برای این ساعت طراحی شده است که کاربر میتواند به سلیقه خود بند ساعت را شخصی سازی کند. همچنین این ساعت در مقابل آب مقاوم است.

این ساعت به فناوری NFC با پشتیبانی از سیستم پرداخت، سنسور ضربان قلب، GPS، و همچنین یک ارتفاع سنج، حسگر نور محیط، میکروفن و بلندگو برای تماس ها مجهز شده است.  Fossil Sport به اپلیکیشن های اسپاتیفای، Noonlight و برنامه خدمات اضطراری نیز به طور پیشفرض مجهز است.

Fossil Sport یکی از اولین ساعت های مجهز به چیپست جدید اسنپدراگون ور 3100 کوالکام خواهد بود که روانه بازار می شود و همان طور که در معرفی این چیپست خواندیم، کوالکام آن را با سازگاری بیشتر با باتری طراحی کرده و شارژدهی بیشتر باتری را نسبت به ساعت های نسل قبل تضمین می کند. فروش Fossil Sport از امروز با قیمت 255 دلار آغاز می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *