گجت و پوشیدنی

معرفی ویتینگر از دستبند سلامتی Pulse HR با عمر شارژ ۲۰ روزه

بعد از جدایی ویتینگر از نوکیا و معرفی ساعت هوشمند Steel HR Sport ، حالا از ردیاب تناسب اندام جدیدش با نام Pulse HR رونمایی کرد. دستبند تندرستی Withings Pulse HR‌ کاملاً ضدآب است. این محصول مانیتور ضربان قلب، یک جی‌پی‌اس و دوام باتری 20 روزه دارد.

ردیاب تناسب اندام Pulse HR ویتینگز از باتری با طول عمر ۲۰ ساعت بهره می‌برد. بند سیلیکونی این دستبند در دو رنگ قابل سفارش است. پنل نمایشگر این دستبند از نوع OLED بوده و قادر است تا اطلاعات ورزشی همچون میزان کالری سوخته، پیشرفت و اهداف روزانه و نوتیفیکیشن‌های گوشی شما را در معرض نمایش بگذارد. این ردیاب تناسب اندام همچنین از قابلیت‌هایی همچون multi-sport tracking و پایش ضربان قلب برخوردار است.

در سال ۲۰۱۳ میلادی، استارتاپ ویتینگر اولین ردیاب تناسب اندام خود به نام Withings Pulse را به بازار معرفی کرد. محصول جدید ردیاب تناسب اندام ویتینگز، مچ‌بند بازطراحی‌شده‌ی جدیدی است که از طراحی کلاسیک مشابه اولین ردیاب تناسب اندام ویتینگز بهره می‌برد.

سیستم‌عامل این محصول OS2 مخصوص شرکت Withings است و پیش از این در Steel و Steel HR استفاده شده است. این محصول با قیمت 129.95 دلار به فروش می‌رسد. در حال حاضر تنها امکان پیش‌سفارش دادن این ردیاب تناسب اندام وجود دارد و قبل از تعطیلات سال نو میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا