فناوری

تماشا کنید: تست مقاومت آیپد پرو 2018 اپل در برابر خمیدگی و خراشیدگی

اپل پس از معرفی و عرضه نسل جدید تبلت آیپد پرو 2018 در دو مدل 11 و 12.9 اینچی، مثل همیشه زک نلسون از کانال یوتیوبی JerryRigEverything به سراغ منعطف ترین تبلت اپل پرداخته است.

طبق معمول، زک نلسون، ابتدا به تست خراشیدگی صفحه نمایش پرداخته است. تجهیزاتی با میزان سختی متفاوت برای این آزمون به کار می‌رود، که خراشیدگی هر کدام از آنها بر روی نمایشگر، نشان‌دهنده‌ی جنس محافظ نمایشگر به کار رفته می‌باشد. تست خراشیدگی برای قاب پشتی دستگاه نیز ادامه دارد و پس از نوبت به قسمت‌های دیگر مانند حسگر اثر انگشت، دوربین‌ها و بلندگوها می‌رسد که میزان مقاومت آنها در برابر خراش با استفاده از لبه تیغ موکت‌بری سنجیده شود. اما بدون شک زجرآورترین بخش این تست سنجش میزان مقاومت قاب فلزی دور و پشت آیپد پرو می‌باشد، که دیدن آن و شنیدن صدای گوش خراشش ممکن است برای عده‌ای غیرقابل تحمل باشد.

در مرحله بعد، زک اقدام به سنجن میزان مقاومت این دستگاه را در برابر خمیدگی کرد و نتیجه آزمون خمیدگی به خوبی گوشی‌های هوشمند پیش نرفت و آیپد پرو 2018 با فشاری نه‌چندان زیاد از وسط دچار شکستگی شد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا