گجت و پوشیدنی

انتشار تصویر رسمی از گلکس واچ اکتیو 2 سامسونگ

اخیرا شایعات و گزارش‌های زیادی در مورد نسل دوم ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو منتشر شده است و طبق آنها، ظاهرا این گجت مانند اپل واچ از قابلیت ثبت نوار قلب و تشخیص سقوط بهره می‌برد. حالا تصویری افشا شده که گویا نخستین تصویر تبلیغاتی این ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

طراحی کلی این ساعت شباهت زیادی به نسل اول آن دارد. با توجه به این موضوع که گلکسی واچ اکتیو تنها چند ماه است که در بازار حضور دارد، عرضه نسل جدید آن تا حدودی عجیب به نظر می رسد. علاوه بر این موضوع، چند روز پیش شاهد افشای نقشه راه سامسونگ برای سال جاری میلادی بودیم که به معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ 2 در سه ماهه سوم 2019 اشاره می کرد و در آن خبری از گلکسی واچ اکتیو 2 نبود.

در هر صورت، اگر گلکسی واچ اکتیو ۲ واقعا در راه باشد، به احتمال زیاد در تاریخ ۷ آگوست کنار گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس معرفی خواهد شد. البته در این تصویر تاریخ معرفی نسل جدید گلکسی واچ اکتیو ۵ آگوست ذکر شده و شاید سامسونگ با این کار می‌خواهد مراسم ۷ آگوست فقط مختص نوت ۱۰ باشد. بر اساس شایعات منتشر شده، این گجت در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود و در ضمن باید به وجود مدل وای‌فای و LTE هم اشاره کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا