سخت افزار

عرضه نسخه جدید ورک استیشن های Z2 اچ پی با تراشه نسل 11 اینتل

اچ پی به تازگی نسخه بروزرسانی شده ورک استیشن های Z2 Tower G8 و Z2 Small Form Factor G8 رونمایی کرده است. رایانه های شخصی دارای پردازنده های Intel Xeon یا Core vPro هستند که می توانند با گرافیک های سطح حرفه ای جفت شوند. Z2 SFF با گرافیک NVIDIA Quadro RTX 3000 یا AMD Radeon Pro WX3200 در دسترس است. Z2 Tower G8 می تواند با گرافیک NVIDIA RTX A5000 یا AMD Radeon Pro W5700 همراه باشد.

هر دو رایانه شخصی جدید در NVIDIA GTC 2021 معرفی شد. انتظار می رود HP Z2 SFF G8 در مه 2021 با قیمت پایه 1116 دلار و HP Z2 Tower G8 با قیمت 1117 دلار راهی بازار شود. علاوه بر این، هر دو ورک استیشن، با پردازند جدید نسل یازدهم Rocket Lake S اینتل همراه هستند که این تراشه دارای معماری جدید هستند و با پشتیبانی از PCIe Gen 4 ارائه می شوند که دارای پهنای باند دو برابر Gen 3 است.

اچ پی اظهار داشت که Z2 SFF G8 سریعترین ورک استیشن SFF در جهان است که برنامه های Autodesk و SolidWorks را اجرا می کند. از آنجایی که Z2 SFF G8 می تواند به یک پردازنده گرافیکی NVIDIA Quadro RTX 3000 مجهز شود، افراد می توانند رهگیری پرتو و هوش مصنوعی را در بدنه نسبتاً کوچک آن دریافت کنند. Z2 Tower G8 یک ایستگاه کاری سطح ابتدایی برای سازندگان حرفه ای است. اگر با بالاترین مشخصات مشخصات Z2 Tower همراه باشید، می توانید هنگام کار چند وظیفه ای، برنامه های چند رشته ای را اجرا کنید.

Z2 SFF G8 و Z2 Tower G8 هم tool-less دارند و به شما این امکان را می دهد که با گذشت زمان اجزای سیستم را اضافه کرده یا قسمت های سیستم را ارتقا دهید. به عنوان مثال، اچ پی اشاره کرد که شما می توانید کارت های PCIe تخصصی را به رایانه ها اضافه کنید.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا