گجت و پوشیدنی

عرضه ردمی واچ 2 با نمایشگر امولد و 117 حالت ورزشی

در رویداد معرفی سری ردمی نوت 11 در چین، شیائومی از ردمی واچ 2 نیز رونمایی کرد. جدیدترین ساعت هوشمند این برند جانشین ردمی واچ سال گذشته است.

ردمی واچ 2 (M2102W1) مانند مدل قبلی خود از ساختار پلی کربنات (پلاستیکی) برخوردار است. با این حال، از یک صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED بزرگتر و بهتر با وضوح 320 در 360 پیکسل بهره می برد. این پوشیدنی از یک بند TPU قابل تعویض 125 تا 205 متری استفاده می کند. ابعاد این محصول بدون بند 39.1 در 34.4 در 9.98 میلی متر بوده و وزن آن با بند تنها 31 گرم است.

این ساعت با استاندارد 5ATM در برابر آب مقاوم بوده و می تواند شنا را پایش کرد. در واقع، 117 حالت ورزشی با تشخیص خودکار برای برخی ارائه می دهد. علاوه بر این، دستگاه مانند سایر ساعت‌های هوشمند مقرون به صرفه موجود در بازار، یک RTOS سفارشی‌سازی شده را اجرا می‌کند.

همچنین از طریق بلوتوث 5.0 با گوشی های هوشمند (اندروید 5.0 و بالاتر، iOS 10.0 و بالاتر) متصل می شود. دارای تمام سنسورهای ضروری مانند سنسور ضربان قلب نوری، سنسور SpO2 برای نظارت بر سطح اکسیژن خون، شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور نور محیط برای روشنایی خودکار است.

برخلاف اکثر پوشیدنی‌های مقرون‌به‌صرفه، GNSS (BeiDou، GPS، GLONASS، GALILEO) برای ردیابی دقیق فعالیت‌ها نیز ارائه می‌شود. همچنین دارای NFC برای عبور و مرور و کنترل دسترسی است. سایر ویژگی‌ها عبارتند از بیش از 100 واچ فیس، پایش خواب، نظارت بر استرس، پایش چرخه قاعدگی، تمرین تنفس، کنترل‌های دستگاه هوش مصنوعی شیائو و موارد دیگر می باشد.

ردمی واچ 2 توسط یک باتری 225 میلی آمپر ساعتی تغذیه کرده و از طریق یک شارژر مغناطیسی شارژ می شود. ردمی واچ 2 در چین 62 دلار قیمت دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا