نرم افزار و اینترنت

امکان مشارک عمومی کاربران در استوری های اینستاگرام فراهم شد

به دنبال عرضه استیکر لینک در هفته گذشته، اینستاگرام استیکر جدیدی به نام “Add Yours” را معرفی می‌کند. این شرکت آن را به عنوان راهی برای ایجاد موضوعات عمومی در استوری ها توصیف می کند. همچنین اشاره کرد که این اولین بار است که راهی برای مشارکت عمومی مردم در این فرمت اضافه می‌کند.

به طور موثر، استیکر هم به عنوان یک پیام برای کاربران دیگر عمل می‌کند تا استوری های خود را آپلود کنند و هم راهی برای کشف کاربران جدید برای دنبال کردن می باشد. این به این دلیل است که وقتی روی استیکر کلیک می کنید، اینترفیس همه کسانی را که در این رشته مشارکت کرده‌اند نشان می‌دهد و می‌توانید استوری های آنها را از آنجا مشاهده کنید.

این ابزار می‌تواند به اینستاگرام کمک کند تا تعامل را در زمانی افزایش دهد که طبق گزارش‌ها، کاربران، به‌ویژه افراد جوان‌تر، را به پلتفرم‌های رقیب مانند TikTok از دست می‌دهد. این تصادفی نیست که اسکرین شاتی که این شرکت به اشتراک گذاشته است، نوجوانان را نشان می دهد که از این ویژگی به طور کامل استفاده می کنند. از سال 2018، اینستاگرام میلیون ها تبلیغات برای نوجوانان در تلاش برای جذب آنها به این پلتفرم هزینه کرده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا