نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید نسخه مک اپلیکیشن زوم با هدف رفع باگ گزارش شده

زوم برای رفع اشکالی که به طور بالقوه می تواند باعث ایجاد مشکلات حریم خصوصی برای کاربران شود، به روز رسانی را برای نسخه اپلیکیشن مک خود ارائه کرده است. یک نماینده شرکت به پستی در انجمن Zoom پاسخ داده است که توسط کاربری که متوجه شده بود نشانگر میکروفون آنها حتی زمانی که در جلسه نبودند روشن است.

پس از دسترسی به مرکز کنترل، آنها متوجه شدند که زوم به میکروفون آنها دسترسی دارد. پوستر اصلی تنها کسی نبود که شکایت آنها را در انجمن پخش کرد و بسیاری از نظر دهندگان گفتند که متوجه همین موضوع شده اند. در پاسخ این شرکت، نماینده گفت که Zoom برای مک نسخه 5.9.3 مشکلی را حل می کند که در آن چراغ نشانگر نارنجی [می تواند] پس از ترک یک جلسه، تماس یا وبینار همچنان ظاهر شود.” این نماینده به کاربران توصیه می کند برنامه خود را به روز کنند تا باگ را برطرف کنند و به روزرسانی های خودکار را روشن کنند تا به محض انتشار نسخه های بعدی را دریافت کنند.

Zoom در گذشته دارای برخی مشکلات جدی در حفظ حریم خصوصی بوده است، از جمله به کاربران گفته است که جلسات آنها از سال 2016 با رمزگذاری سرتاسر محافظت شده است. در واقع، تنها در سال 2020 شروع به ارائه این ویژگی کرد و این شرکت مجبور شد با FTC در مورد اقدامات حفظ حریم خصوصی خود توافق کند. در سال 2021، همچنین با پرداخت 85 میلیون دلار برای رسیدگی به دعوی متهم به غول چت ویدیویی به نقض حریم خصوصی و اجازه دادن به ترول‌ها برای ورود به چت‌های مردم در عملی به نام “zoombombing” موافقت کرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا