نرم افزار و اینترنت

هواوی Super Device را برای اتصال یکپارچه بین دستگاه ها معرفی کرد

هوآوی مدتی است که روی یکپارچه‌سازی یکپارچه لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، گوشی های هوشمند و ساعت‌های هوشمند خود کار می‌کند و بسته نرم‌افزاری جدید Super Device گام بعدی را به سمت این جریان کاری روان نشان می‌دهد. Super Device اصطلاحی کلی برای ویژگی های اتصال آن در سلامت و تناسب اندام، سفر آسان، دفتر هوشمند، سرگرمی و خانه هوشمند است.

همانطور که از نامش مشخص است، هدف Smart Office بهبود بهره وری با فعال کردن همکاری بین دستگاهی است. این ویژگی همه دستگاه ها را به یک “تجربه منحصر به فرد” متصل می کند. بهترین بخش این است که فرقی نمی‌کند آن دستگاه‌ها از ویندوز استفاده می‌کنند یا هارمونی اواس هواوی.

می‌توانید با اشتراک‌گذاری صفحه نمایش گوشی در دستگاه ویندوز، از اپلیکیشن های گوشی در لپ‌تاپ ساخت هواوی خود (حداکثر سه اپلکیشن باز شده به طور همزمان) استفاده کنید. انتقال فایل ها نیز با کشیدن و رها کردن ساده امکان پذیر است. برخی از برنامه های سازگار در AppGallery هواوی حتی می توانند با استفاده از موتور برنامه HuaweiMobile در ویندوز اجرا شوند. ویژگی Super Device همچنین به جفت شدن راحت‌تر لپ‌تاپ‌های هواوی با تجهیزات جانبی مانند جوانه‌های TWS، بلندگوها و حتی ماوس‌ها و کیبوردهای مجهز به بلوتوث می‌بالد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا