گجت و پوشیدنی

آنر واچ GS3 و ایربادز 3 پرو معرفی شد

آنر در کنار معرفی سری مجیک 4 از عرضه نسخه جهانی ساعت هوشمند واچ GS3 و ایربادز 3 پرو خبر داده است. ساعت هوشمند GS3 اوایل سال جاری در چین معرفی شد؛ این ساعت دارای یک نمایشگر دایره ای 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466 در 466 پیکسل است. بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده در حالی که جنس بند بسته به رنگ ساعت متفاوت است. رنگ‌های آبی اقیانوسی و طلایی کلاسیک دارای بندهای چرمی ناپا هستند در حالی که نسخه سیاه نیمه شب دارای بند لاستیکی است.

ساعت GS3 دارای سنسور ضربان قلب اپتیکال هشت کاناله PPG و همچنین پایش 24/7 اکسیژن خون و خواب داخلی است. این ساعت می تواند بیش از 100 حالت ورزشی را مانیتور کند و دارای یک گیرنده GNSS با فرکانس دوگانه است که از هر پنج استاندارد اصلی موقعیت یابی جهانی پشتیبانی می کند. ساعت GS3 با بند سیلیکونی با قیمت 229 دلار ارائه شده، درحالیکه مدل های با بند چرمی ناپا با قیمت 249 یورو عرضه می شود.

آنر ایربادز 3 پرو درایورهای 11 میلی‌متری، حذف نویز فعال و توانایی اندازه‌گیری دمای بدن شما را به ارمغان می‌آورد. عمر باتری با کیس شارژ باید تا 24 ساعت دوام بیاورد. ایربادز 3 پرو در رنگ‌های سفید و خاکستری و با قیمت 199 یورو به فروش می‌رسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا