کامپیوتر

گیگابایت مینی کامپیوتر BRIX Extreme 2022 را معرفی کرد

گیگابایت به تازگی سری جدیدی مینی کامپیوتر 2022 BRIX Extreme را معرفی کرد که از جدیدترین پردازنده های نسل دوازدهم اینتل با مقیاس پذیرترین معماری کلاینت اینتل استفاده کرده و عملکرد محاسباتی عالی را ارائه می دهد.

تلاش های تیم تحقیق و توسعه گیگابایت به BRIX Extreme جدید با پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core موبایلی اجازه می دهد تا عملکردهای جامع را در اندازه جمع و جور خود (44 در 134 در 139 میلی متر) ادغام کند. طراحی اترنت 2.5G همراه با پیکربندی WiFi 6E خطر قطع اتصال را کاهش داده و در عین حال انعطاف‌پذیری شبکه را افزایش می‌دهد. BRIX جدید با پشتیبانی از یک ماژول TPM یکپارچه، می‌تواند امنیت در سطح سخت‌افزار و حفاظت از سیستم را با جلوگیری از نشت داده‌ها در اثر رمزگشایی فراهم کند.

جدیدترین نسخه BRIX Extreme گیگابایت دو نوع نسخه دارد: یک نسخه Slim و یک نسخه Tall. نسخه Tall برای فعال کردن ظرفیت ذخیره سازی اضافی است که به کاربران اجازه می دهد یک SSD یا هارد درایو 2.5 اینچی نصب کنند. همچنین، کیت ارتقاء جدید دارای یک توسعه I/O برای افزودن اتصال LAN دوم، یک پورت ارتباطی RS232 و یک اسلات M.2 2280 است. این کیت انعطاف پذیری و عملکرد را برای انطباق با برنامه های مختلف بسیار افزایش می دهد. در ترکیب با خروجی‌های ورودی/خروجی مختلف، سیستم‌های BRIX با اندازه کوچکش امکانات نامحدودی را ارائه می‌دهند.

همچنین BRIX Extreme جدید با گرافیک بهبود یافته Intel Iris Xe موجود در این پردازنده، عملکرد گرافیکی را در مقایسه با نسل قبلی 10 درصد بهبود می‌بخشد. مینی کامپیوتر جدید BRIX Extreme به طور طبیعی از چهار خروجی نمایشگر 4K/60P از طریق دو پورت HDMI، یک USB-C DisplayPort و یک mini-DP برای بهترین سازگاری با مانیتور پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این مینی کامپیوتر به جدیدترین فناوری HDMI 2.1 مجهز شده است. این مینی کامپیوتر جدید BRIX همچنین دارای فناوری Ultra Durable انحصاری گیگابایت بوده و در سه ماهه دوم سال 2022 در دسترس خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا