نرم افزار و اینترنت

تغییر نام اپلیکیشن Your Phone به Phone Link با رابط کاربری جدید

Your Phone، اپلیکیشنی که مایکروسافت حدود سه سال پیش برای دوستی با گوشی های هوشمند اندرویدی و ویندوز 10/11 معرفی کرد، اکنون به طور رسمی Phone Link است. نام جدید با طراحی جدید شبیه به ویندوز 11، ناوبری بهبود یافته و گسترش به بازار چین ارائه می شود. این شرکت می‌خواهد Phone Link را به‌عنوان پلی بین تلفن هوشمند و رایانه قرار دهد و برای انعکاس این تغییر، مایکروسافت همچنین نام برنامه Your Phone Companion را به Link to Windows تغییر داد.

با نام جدید، یک رابط جدید بهینه شده تا با رابط کاربری ویندوز 11 بهتر مطابقت داشته باشد. این اپلیکیشن اکنون دارای ناوبری تب دار، کنترل‌های مدرن‌تر، گوشه‌های گرد، پالت رنگ‌های تازه‌شده و آیکون گرافی به‌روز شده است. مایکروسافت می‌گوید تمام قابلیت‌ها و محتوای مهم گوشی هوشمند شما را برای دسترسی سریع‌تر به چیزها در دسترس شما قرار داده است. مرکز اعلان‌ها اکنون در نوار کناری سمت چپ ثابت شده و پیام‌ها، عکس‌ها، برنامه‌ها و تماس‌ها به چهار قسمت جدا از برگه‌های مرکز اطلاع رسانی تقسیم می‌شوند.

مایکروسافت همچنین نحوه اتصال مشتریان گوشی های هوشمند خود به رایانه های ویندوزی را تغییر داد. اولین به‌روزرسانی ویژگی برای ویندوز 11 به شما پیشنهاد می‌دهد که در طول راه‌اندازی اولیه، یک تلفن اندرویدی را با رایانه شخصی با استفاده از یک کد QR جفت کنید. تغییر بزرگ دیگری که با نام جدید و طراحی مجدد رابط کاربری ایجاد می‌شود، ارتباط تلفنی با مشتریان جدید است. این اپلیکیشن و قابلیت‌های آن اکنون در چین برای دارندگان گوشی‌های هوشمند HONOR Magic V، Magic 4 و Magic 3 در دسترس است.

HONOR سومین سازنده گوشی‌های هوشمند است که قابلیت‌های Phone Link اضافی را ارائه می‌کند که قبلاً فقط برای گوشی‌های سرفیس دوئو و سامسونگ در دسترس بود. اگرچه Phone Link با هر گوشی هوشمند اندرویدی مدرن کار می‌کند، اما هیجان‌انگیزترین ویژگی‌ها، مانند پخش برنامه، نیاز به یکپارچه‌سازی نرم‌افزار فشرده‌تری دارند. تاکنون، چنین ادغامی در دستگاه‌های سرفیس دوئو، سامسونگ و اکنون آنر وجود دارد. اپلیکیشن به روز شده Phone Link در مایکروسافت استور موجود است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا