فناوری

تراشه تصویربرداری اختصاصی ویوو V1 پلاس هفته آینده در سری X80 عرضه می شود

ویوو در سایت میکروبلاگینگ چینی ویبو، یک تراشه تصویربرداری جدید را معرفی کرد که موظف است نمایشگر و قابلیت های تصویربرداری پرچمداران بعدی خود را افزایش دهد. سری Vivo X80 دارای تراشه V1 پلاس است که توسط این شرکت و مدیاتک توسعه یافته است. تراشه جدید چندین پیشرفت از جمله سازگاری پیشرفته و بهینه سازی تصویر را پشت سر گذاشته است.

سری X80 پرچمدار بعدی ویوو است و تراشه تصویربرداری بهبود یافته V1 پلاس عمق بیشتری را به مدل ها ارائه می دهد. V1 پلاس جانشین V1 است که سال گذشته عرضه شد. این تراشه اختصاصی از تراشه های مدیاتک دایمنسیتی 9000 و اسنپدراگون 8 نسل 1 پشتیبانی می کند. همکاری با مدیاتک با بیش از 30 پتنت مرتبط به اوج خود رسیده است. پردازشگر تصویر جدید V1 پلاس از چند جهت اولین است و ویوو را به اولین OEM تبدیل کرد که پردازنده‌های تصویر خود را سازگار با SoCهای پیشرفته مانند دایمنسیتی 9000 و اسنپدراگون 8 نسل 1 تولید کرد.

تراشه V1 پلاس نقطه اوج همکاری یک ساله مدیاتک و ویوو با حدود 300 کارمند است. این تراشه همچنین برای برنامه های بازی با کیفیت و سرعت بالا مناسب است. ویوو همچنین با ایجاد یک شمای حافظه زنده و تکسچر جدید، بهبودهایی در رنگ، پرتره، و جنبه های عکاسی اضافه می کند. همچنین از فناوری هوش مصنوعی برای افزایش قابل توجه کیفیت تصویر استفاده می کند.

ویوو همچنین الگوریتم‌هایی را برای بهینه‌سازی تخصیص منابع پردازنده، کاهش تولید گرما و افزایش کارایی دایمنسیتی 9000 پیاده‌سازی می‌کند. این امر منجر به بهبود قابل توجهی در مصرف انرژی دایمنسیتی 9000 شده است. همچنین با 10 درصد بهبود در آزمایش‌ها، تأثیری بر عمر باتری دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا