نرم افزار و اینترنت

اسنپ چت از لنز کلود و نسخه جدید لنز استودیو معرفی کرد

اسنپ چت به طور مداوم بر روی منابع، اپلیکیشن ها و ابزارهای مختلفی مانند Snap Lens Network و GHOST و Spectacles کار می کند که به شرکا، توسعه دهندگان و سازندگان خود برای غنی سازی تجربه کاربر ارائه می دهد. قابلیت هایی مانند فناوری لنز متصل، VoiceML، و ردیابی دستی به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا راه های جدیدی برای تعامل با واقعیت افزوده ایجاد کنند.

اکنون اسنپ چت جدیدترین نسخه لنز استودیو خود را راه اندازی کرده تا توسعه دهندگان را قادر سازد لنزهای واقع گرایانه بسازند. به علاوه، این ابزار با AstrologyAPI و Sportradar کار کرده تا کتابخانه API خود را نیز گسترش دهد. همچنین در حال بهبود ویژگی Lens Analytics با Event Insights با هدف فعال کردن سازندگان برای رفع اشکال کارآمد مسائل است.

Snap AR Experiences

همچنین در حال کار بر روی یک ویژگی به نام Ray Tracing است که “به انعکاس‌ها اجازه می‌دهد از اشیا واقعیت افزوده به شیوه‌ای واقعی بدرخشند.” برای این ویژگی، اسنپ چت با Tiffany & Co و دیزنی و پیکسار دست به دست هم داده که یک قطعه امضا و لباس فضایی Buzz Lightyear را به واقعیت افزوده می‌کند. علاوه بر این، لنز کلود را معرفی کرده تا توسعه دهندگان بتوانند از آن همراه با Lens Studio برای توسعه نسل جدیدی از تجربیات AR استفاده کنند. Snapchat با جامعه Snap AR خود مصمم است ارزش و تأثیر واقعیت افزوده را با توسعه آخرین قابلیت‌ها، ابزارها و زیرساخت لنز ثابت کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا