صوتی و تصویری

پروژکتور لیزری هایسنس PX1-Pro با اندروید تی‌وی 10 معرفی شد

هایسنس یک پروژکتور لیزری جدید 4K را معرفی کرده که روی اندروید تی‌وی 10 اجرا می شود. هایسنس PX1-Pro دارای Dolby Vision HDR است و به موتور نوری TriChroma مجهز است. این پروژکتور در آمریکا و اروپا به ترتیب با قیمت 3999.99 دلار و 2999 یورو در دسترس است.

پروژکتور هایسنس PX1-Pro می تواند تصاویری بین 90 تا 130 اینچ ارائه دهد. این یک پروژکتور سینمایی است که به لطف سیستم Android TV 10 می تواند به عنوان یک تلویزیون هوشمند نیز عمل کند. هنگامی که بین 27 تا 49 سانتی متر از دیوار فاصله دارد، برآمدگی های مورد نیاز را ایجاد می کند. می تواند تا 2200 لومن و نسبت کنتراست 1000000:1 ارائه دهد. کاهش تاری حرکت MEMC نیز پشتیبانی می شود و پروژکتور دارای نسبت پرتاب 0.25:1 است.

PX1-Pro از چیپست DMD پشتیبانی می کند. این بسته شامل بلندگوهای استریو 30 واتی و یک ریموت صوتی است. اجزای دیگر عبارتند از یک آنتن RF، یک اتصال صوتی اپتیکال، دو پورت HDMI 2.1 و دو پورت USB-A. پروژکتور بیش از 25000 ساعت دوام می آورد، این بدان معناست که شما می توانید تا 9 سال با میانگین استفاده روزانه 8 ساعت از دستگاه استفاده کنید.

ریموت صوتی دارای میانبرهایی برای گوگل اسیستنت، یوتیوب، توبی، پرایم ویدیو و دیزنی پلاس است. به گفته هایسنس، پشتیبانی از Dolby Vision HDR در تابستان از طریق ارتقاء سیستم عامل ارائه خواهد شد. صدای Dolby Digital و Dolby Atmos در حال حاضر در پروژکتور وجود دارد. یکی از پورت های USB-A از اتصال USB 3.0 پشتیبانی می کند در حالی که دومی با USB 2.0 سازگار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا