کنسول و بازی

بازی World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic در تاریخ 4 مهر منتشر می شود

بلیزارد روز دوشنبه اعلام کرد World of Warcraft Classic در 26 سپتامبر (4 مهر 1401) به دوران خشم لیچ کینگ بازخواهد گشت. Wrath of the Lich King Classic به طور گسترده یکی از بهترین در تاریخ تقریبا 20 ساله World of Warcraft در نظر گرفته می شود.

حتی اگر نسخه‌های بعدی مکانیک‌های بازی را به روش‌های جالب‌تر و خلاقانه‌تری گسترش دهند، تعداد کمی مانند WotLK از نظر موضوعی موفق شدند. برای کسانی که عاشق Warcraft III: The Frozen Throne بودند، برای اولین بار قدم گذاشتن در سواحل Northrend و کاوش در قاره از منظری جدید و سپس مبارزه با Arthas به عنوان بخشی از حمله Icecrown Citadel احساس خاصی داشت.

قبل از ورود اکسپنشن، بلیزارد مکانیک تسطیح جدیدی به نام Joyous Journeys را معرفی می کند. از امروز، بازیکنان Burning Crusade Classic می‌توانند به مهمانخانه‌داری در یکی از پایتخت‌های گروه خود مراجعه کنند تا 50 درصد افزایش تجربه را تغییر دهند. می‌توانید از Boost برای پایان دادن به کاراکتر موجود یا شروع کار بر روی شخصیت جدید استفاده کنید.

این بوست تا زمان راه اندازی WotLK Classic در دسترس خواهد بود. برای کسانی که می‌خواهند یک Death Knight پس از رسیدن برنامه توسعه ایجاد کنند، برای انجام این کار به کاراکتر سطح 55 موجود در سرور نیازی نخواهید داشت. بلیزارد Wrath of the Lich King Classic را با تمام اشتراک‌های World of Warcraft ارائه می دهد، به این معنی که اگر می‌خواهید انجمن قدیمی خود را دوباره گرد هم بیاورید، نیازی به خرید جداگانه نخواهید داشت.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا