صوتی و تصویری

شیائومی از تلویزیون هوشمند 5A Pro رونمایی کرد

تلویزیون هوشمند شیائومی 5A Pro امروز در هند عرضه شد. این یک نسخه ارتقا یافته از تلویزیون هوشمند 5A است که در اوایل آوریل امسال در کشور عرضه شد. آخرین پیشنهاد نیز به عنوان جانشین Mi TV 4A Pro که تقریباً سه سال پیش معرفی شد، وارد بازار می شود.

تلویزیون هوشمند شیائومی 5A Pro که تنها در اندازه 32 اینچی ارائه شده، دارای وضوح اچ دی و حاشیه های نازک با نسبت صفحه به بدنه 96 درصد است. همچنین تلویزیون دارای موتور تصویر زنده است. یک چانه ضخیم در پایین وجود دارد که برند شیائومی و نشانگر LED را در خود جای داده است. در بخش صوتی، تلویزیون به بلندگوهای دوگانه استریو مجهز شده که صدای خروجی 24 واتی تولید می کنند و توسط Dolby Audio تنظیم شده است.

در زیر کاپوت، تلویزیون هوشمند شیائومی 5A Pro به پردازنده ARM Cortex A-55 با 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این تلویزیون بر روی اندروید 11 اجرا می‌شود و رابط کاربری PatchWall روی آن قرار دارد. علاوه بر این دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها از جمله جستجوی یونیورسال، ورزش زنده، ادغام IMDB، حالت کودکان، کروم کست داخلی، گوگل اسیستنت و غیره است.

گزینه های اتصال در تلویزیون هوشمند شیائومی 5A Pro شامل سه پورت HDMI 2.1، دو درگاه USB، بلوتوث 5.0، وای فای دو بانده، ALLM و Miracast است. تلویزیون هوشمند شیائومی 5A Pro دارای برچسب قیمت 215 دلار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا