موبایل و تبلت

ریلمی 9i با تراشه دایمنسیتی 810 معرفی شد

جدیدترین گوشی ریلمی به نام ریلمی 9i 5G معرفی شده که از مشخصاتی نظیر تراشه دایمنسیتی، باتری بزرگ، طراحی براق با الهام گرفته از سی‌دی های موسیقی بهره مند است. صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD این دستگاه  رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه سازی 90 هرتز داشته و سنسور اثر انگشت در کلید پاور یکپارچه شده است. ماژول پشتی دوربین متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و لنز 5P به همراه دو لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و ماکرو است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد.

ریلمی 9i 5G قبلاً دارای یک سلول برق 5000 میلی آمپر ساعتی در داخل آن بود و با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی از طریق درگاه USB-C ارائه می شود. همچنین یک جک 3.5 میلی متری صدا در قسمت پایینی قرار دارد. این گوشی با رابط کاربری Realme UI 3.0 بر اساس اندروید 12 از جعبه خارج می شود. از نظر عملکرد، تلفن از حالت آماده به کار دوگانه 5G پشتیبانی می کند و سینی کارت نیز دارای یک نقطه مشخص برای میکرو اس دی است تا فضای ذخیره سازی را حتی تا 2 ترابایت افزایش دهد. بسته به رم داخلی، رم تا 3 گیگابایت بیشتر قابل افزایش است.

این گوشی به‌عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند 5G در این بخش تبلیغ می‌شود که ممکن است شبیه به گیلاس‌چینی به نظر برسد، اما همچنان یک گوشی نازک 8.1 میلی‌متری است که تنها 187 گرم وزن دارد. Realme 9i 5G در دو ترکیب حافظه – 4/64 گیگابایت و 6/128 گیگابایت عرضه می شود. قیمت‌ها به ترتیب 188 دلار و 215 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا