موبایل و تبلت

کسب رتبه اول دوربین پیکسل 7 پرو در بررسی های DxOMark

گوگل پیکسل 7 پرو اکنون با امتیاز 147، بالاترین امتیاز کلی را در رتبه بندی دوربین DxOMark دارد. Honor Magic4 Ultimate گوشی دیگری بود که با این امتیاز مطابقت داشت. آیفون 14 پرو یک امتیاز کمتر بود، اما در رتبه بندی دوربین سلفی در صدر قرار گرفت.

طبق DxOMark، پیکسل 7 پرو نسبت به 6 پرو پیشرفت قابل توجهی در تنظیم نرم افزار دارد که به زوم و کیفیت ویدیو بهتر کمک می کند. با حفظ کنتراست قوی، بازتولید رنگ پوست و دقت نوردهی بهتر، امتیاز برتر را در مورد استفاده دوستان و خانواده DxOMark دارد. فوکوس خودکار سریع و دقیق است و در ترکیب با ردیابی چهره، با عکس های گروهی و سوژه های متحرک به خوبی عمل می کند. بهبودهای Super Res Zoom به لطف روش جدید عکسبرداری که همچنین از اطلاعات دوربین های دیگر برای جمع آوری جزئیات بیشتر در عکس نهایی استفاده می کند، مشخص شده است.

ویدیوهای کم نور معمولاً در معرض نوردهی قرار دارند و آزمایش‌کنندگان هنگام بزرگ‌نمایی در محدوده‌های نزدیک‌تر، مقداری از دست دادن جزئیات و نویز بیشتری را تجربه کردند. عکس‌ها و ویدیوهای سلفی با رنگ پوست طبیعی و نوردهی دقیق ارائه می‌شوند. با این حال، عکس‌های سلفی از نزدیک معمولاً خارج از فوکوس هستند و نویز قابل مشاهده در شرایط نوری پایین‌تر وجود دارد.

منبع
dxomark
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا