موبایل و تبلت

ویوو ایکس 80 پرو آپدیت پایدار اندروید 13 را دریافت کرد

ویوو X80 پرو را در چین با OriginOS Ocean مبتنی بر اندروید 12 راه‌اندازی کرد، اما نسخه جهانی آن که در کشورهای دیگر به فروش می‌رسد با Funtouch OS 12 ارائه شد. ویوو ماه گذشته شروع به عرضه نسخه بتای Funtouch OS 13 مبتنی بر اندروید 13 برای مدل های جهانی X80 پرو کرد و به نظر می رسد از زمانی که این شرکت به روز رسانی پایدار Funtouch OS 13 را برای گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 منتشر کرده، آزمایش بتا بدون مشکل پیش رفته است.

این بروزرسانی ابتدا در هند با نسخه سیستم عامل PD2185BF_EX_A_13.1.10.13.W30 ارائه شده و نیاز به دانلود 6.24 گیگابایت دارد. این رام جهانی Funtouch OS 13 است و با پچ امنیتی اندروید 1 نوامبر 2022 و برخی ویژگی‌های جدید از جمله خنک‌کننده تلفن در برنامه iManager ارائه می‌شود. ویوو می گوید که از داغ شدن بیش از حد تلفن جلوگیری می کند زیرا به طور هوشمند فرکانس CPU را با “کاهش اجرای برنامه ها” کاهش می دهد.

همانطور که گفته شد، Funtouch OS 13 هیچ تغییر عمده‌ای در رابط کاربری در X80 پرو ایجاد نمی‌کند، زیرا هیچ تغییری در طراحی ندارد. اگر هنوز به‌روزرسانی پایدار Funtouch OS 13 را در X80 پرو خود دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به منوی تنظیمات گوشی خود، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا