نرم افزار و اینترنت

آپدیت Bixby پشتیبانی از تماس متنی را به انگلیسی، فراهم می کند

سامسونگ قابلیت Bixby Text Call را با One UI 5 معرفی کرد، اما آن نسخه اولیه فقط به کره ای محدود بود. اکنون این شرکت دستیار مجازی خود را بروزرسانی می‌کند تا تماس‌ها را به زبان انگلیسی نیز انجام دهد (در تلفن‌هایی که دارای One UI 5.1 هستند). در صورتی که این ویژگی را از دست دادید، Text Call اساساً تماس‌های صوتی را به چت متنی تبدیل می‌کند. به آنچه طرف مقابل می‌گوید گوش می‌دهد و آن را به متن تبدیل می‌کند، سپس به شما اجازه می‌دهد تا پاسخی را تایپ کنید که توسط سیستم متن به گفتار بیان می‌شود. این شبیه به ویژگی Screen Call گوگل است.

این برای محیط هایی که نمی توانید صحبت کنید مفید است، به عنوان مثال. خیلی پر سر و صدا است یا برعکس، شما نمی خواهید افراد نزدیک خود را آزار دهید. اما داشتن صدای مصنوعی که شبیه شما نباشد، ممکن است راه حل ایده آلی نباشد. راه حلی برای آن وجود دارد، Bixby می تواند یاد بگیرد که صدای شما را تقلید کند؛ می توانید جملات مختلفی را ضبط کنید و به نرم افزار اجازه دهید یک کپی با هوش مصنوعی ایجاد کند.

با این حال، حداقل در حال حاضر، Bixby Voice Creator فقط به زبان کره ای موجود است. برنامه‌هایی برای استفاده از صدای سفارشی در سایر برنامه‌های سامسونگ وجود دارد، بنابراین این فراتر از تماس متنی است.  یکی از پیشرفت های شسته و رفته در Bixby این است که اکنون می توانید یک کلمه بیدار سفارشی تنظیم کنید. قبلاً فقط می‌توانستید از Hi, Bixby یا Bixby استفاده کنید. هنگامی که این بروز رسانی به دست می آید، می توانید رویاهای خود را برای ژان لوک پیکارد بودن انجام دهید و تلفن خود را به عنوان “computer” خطاب کنید.

بسیاری از هوش مصنوعی مدرن در فضای ابری هستند و این نگرانی هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد می کند. برای رسیدگی به این موارد، سامسونگ در تلاش است تا دستورات معمولی را برای اجرای کاملا آفلاین اجرا کند. اینها شامل تنظیم تایمر، گرفتن اسکرین شات و روشن کردن چراغ قوه است. دیکته صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز به صورت آفلاین در دسترس است (در حال حاضر از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و کره ای پشتیبانی می کند).

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا