نرم افزار و اینترنت

بینگ چت در وب اکنون از ورودی صوتی پشتیبانی می کند

بینگ چت نحوه تعامل ما با بینگ را تغییر داده و راه جدیدی برای فکر کردن به موتورهای جستجو به ما داده است. اکنون، یک افزونه مورد انتظار دریافت می کند و می توانید با استفاده از صدای خود با آن تعامل داشته باشید.

در حال حاضر، برای اینکه بینگ چت به شما پاسخ دهد، باید درخواست ها یا پرسش ها را تایپ کنید. این در تضاد با دستیارهای صوتی مانند سیری یا دستیار گوگل است که می توانند بیشتر با صدای شما تعامل داشته باشند و آنها را بسیار راحت می کند. با این حال، اکنون، بینگ چت در حال دریافت پشتیبانی صوتی در سیستم عامل های دسکتاپ است. برنامه موبایل بینگ قبلاً ورودی صوتی داشت.

اکنون، کاربران دسک‌تاپ می‌توانند با کلیک کردن بر روی نماد میکروفون در جعبه چت بینگ، در راحتی ورودی صوتی سهیم شوند. در حال حاضر، مدل زبان از ورودی صوتی انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و ماندارین پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود که زبان‌های بیشتری زودتر از آن پیروی کنند.

بینگ چت علاوه بر این که به شما امکان می‌دهد پیام‌هایتان را با صدای بلند به جای تایپ کردن آنها بیان کنید، پاسخ‌های متن به گفتار را نیز معرفی می‌کند، بنابراین نه تنها می‌توانید با آن صحبت کنید، بلکه می‌توانید از آن بخواهید پاسخ‌ها را برای شما بخواند. اکنون می‌توانید پاسخ‌ها را نه تنها در قالب متن، بلکه در صدای متمایز Bing Chat نیز دریافت کنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا