صوتی و تصویری

نمایشگر لیزری تعاملی UST اپسون BrightLink 770Fi رونمایی شد

اپسون نمایشگر لیزری تعاملی بدون لامپ پرتابی فوق کوتاه BrightLink 770Fi خود را معرفی کرده است. BrightLink 770Fi در رویداد InfoComm 2023 در فلوریدا به نمایش گذاشته خواهد شد. وایت برد دیجیتال تعاملی با طراحی همه کاره ارائه می شود که می تواند به عنوان یک تخته سفید و یک پروژکتور عمل کند. همچنین با طیف گسترده ای از دستگاه های ورودی نظیر گوشی های هوشمند، آیپد، رایانه و غیره سازگار است.

Epson BrightLink 770Fi یک وایت برد دیجیتالی است که برای استفاده در کلاس های درس طراحی شده است. این محصول از نرم افزارهای مختلف از جمله Office 365 و Google Workspace پشتیبانی می کند و می‌توانید بدون اتصال به رایانه، طراحی، چاپ، ارسال ایمیل، ذخیره و اشتراک‌گذاری اطلاعات با سایر پروژکتورهای سازگار BrightLink داشته باشید.

همچنین با طراحی 3 تراشه 3LCD آن حداکثر روشنایی 4100 لومن داشته و دارای چرخه عمر مورد انتظار 20000 ساعت و رزولوشن 1080p فول اچ دی است. می توانید از Epson BrightLink 770Fi برای ارسال تصاویر رنگی تا 100 اینچ استفاده کنید و از اتصال بی سیم پشتیبانی می کند. این پروژکتور دو گزینه نسبت تصویر یعنی 16:9 و 21:9 را ارائه می دهد.

علاوه بر این، می توانید صفحه نمایش را به چهار قسمت تقسیم کنید و از قلم های دوگانه و کنترل های لمسی انگشت (اختیاری) استفاده کنید. نمایشگر لیزری تعاملی بدون لامپ Epson BrightLink 770Fi در آمریکا 2615 دلار قیمت دارد. هنوز هیچ جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن جهانی برای وایت برد دیجیتال جدید اپسون وجود ندارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا