نرم افزار و اینترنت

تردز بزودی یک نسخه وب و یک تابع جستجو دریافت می کند

کاربران Threads به زودی یکی از درخواستی ترین ویژگی های شبکه اجتماعی مبتنی بر متن را دریافت خواهند کرد: نسخه وب. مارک زاکربرگ اعلام کرده که در چند هفته آینده، Threads هم نسخه وب را دریافت می کند که مردم می توانند برای دسترسی به این سرویس در دسکتاپ از آن استفاده کنند و هم یک عملکرد جستجوی مناسب.

در حالی که اکنون امکان مشاهده پست‌های تردز روی دسکتاپ وجود دارد، با کلیک بر روی دکمه‌های پاسخ، ارسال مجدد، لایک و ارسال فقط یک کد QR ظاهر می‌شود که به اپلیکیشن لینک می‌دهد. به طور مشابه، عملکرد جستجوی Threads در حال حاضر محدود است. همانطور که 9to5Mac اشاره کرد، فقط می تواند حساب های دیگر را ظاهر کند و نمی توان از آن برای جستجوی پست های خاص استفاده کرد.

متا در یک زمان مناسب، زمانی که کاربران X از تغییرات عمده در پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، به بیرون رانده شد. مدت کوتاهی پس از اینکه X تعداد پست‌هایی را که کاربران می‌توانند در وب‌سایت/اپلیکیشن می‌بینند را محدود کرد، به دلیل “سطوح شدید حذف داده‌ها [و] دستکاری سیستم” در دسترس قرار گرفت. کاربرانی که پرداخت نمی‌کردند بیشترین آسیب را دیدند و در ابتدا محدود به دیدن 600 پست در روز بودند.

مردم پس از انتشار به Threads هجوم آوردند و به راحتی در کمتر از یک هفته به 100 میلیون کاربر رسید. با این حال، متا Threads را بدون دسته ای از ویژگی ها منتشر کرد که مردم از شبکه های اجتماعی مانند آن انتظار دارند. مدیران ارشد این شرکت قول دادند که تیم Threads روی این ویژگی‌ها کار می‌کند و طی چند هفته گذشته، یک فید زمانی و ترجمه‌های داخلی منتشر کرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا