گوناگون

OpenAI سرویس ChatGPT Enterprise را منتشر کرد

OpenAI امروز ChatGPT Enterprise را راه‌اندازی کرد؛ اشتراکی متمرکز بر کسب‌وکار که در ماه آوریل منتشر شد. این شرکت می‌گوید تحت طرح جدید، مدل‌های هوش مصنوعی خود را در مورد داده‌های تجاری یا مکالمه آموزش نمی‌دهد. این شرکت با انتشار پستی در وبلاگش درباره ویژگی‌های Enterprise نوشت: “مدل‌های ما از استفاده شما یاد نمی‌گیرند”. علاوه بر این، طرح جدید چت های تجاری (در حال حمل و نقل و در حالت استراحت) را رمزگذاری می کند و مطابق با SOC 2 است.

OpenAI می گوید شرکت هایی از جمله Block، Canva، Carlyle، The Estée Lauder Companies، PwC و Zapier قبلا ChatGPT Enterprise را آزمایش کرده اند. ChatGPT Enterprise دسترسی دو برابر سریع‌تر به GPT-4 را بدون محدودیت‌های استفاده و با زمینه 32000 توکنی تقویت‌شده فراهم می‌کند و به مدل هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا چهار برابر متن ورودی/خروجی را به عنوان سطح حرفه‌ای 20 دلاری در ماه پردازش کند. طرح متمرکز بر کسب و کار همچنین شامل دسترسی نامحدود به تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته (که قبلاً مفسر کد نامیده می شد)، به تیم ها اجازه می دهد تا به سرعت بخش های عظیمی از داده ها را تجزیه و تحلیل کنند.

اشتراک تجاری به شرکت ها یک کنسول مدیریتی می دهد که امکان مدیریت انبوه استفاده کارمندان را فراهم می کند. این شامل توانایی ایجاد قالب‌های چت مشترک برای تیم‌هایی است که گردش کار مشترک دارند. همچنین به شرکت ها اعتبار رایگان برای API این شرکت ارائه می دهد که می تواند برای چت ربات های سفارشی و سایر متن های تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده شود. مشتریان تجاری همچنین یک داشبورد تحلیلی برای “اطلاعات استفاده” در سازمان خود دریافت خواهند کرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا