نرم افزار و اینترنت

امکان دسترسی به پوشه های قفل شده در نسخه iOS و وب گوگل فوتوز فراهم شد

گوگل مدتی است که به کاربران اندروید اجازه می دهد تا پوشه های قفل شده را در برنامه Photos تنظیم کنند و به آنها این امکان را می دهد که تصاویر حساس و اسکرین شات ها را از چشمان کنجکاو در امان نگه دارند. اکنون، این غول فناوری شروع به ارائه به روز رسانی برای این اپلیکیشن کرده است که به کاربران امکان می دهد از پوشه های قفل شده خود نسخه پشتیبان تهیه کنند تا بتوانند از هر دستگاه خود به فایل های ذخیره شده در آنها دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، کاربران اکنون می‌توانند به پوشه‌های قفل‌شده دسترسی داشته باشند و این ویژگی را تنظیم کنند که به عنوان یک پیکسل انحصاری از برنامه Photos در iOS و وب شروع شد. این بدان معناست که کاربران دیگر حتی نیازی به دستگاه اندرویدی ندارند تا بتوانند از این ویژگی لذت ببرند. به عنوان یک تجدید، کاربران می توانند با رفتن به بخش Utilities در برنامه Photos، یک پوشه قفل شده را تنظیم کنند.

سپس “Cards” را برای بیش از یک ویژگی می‌بینند، جایی که می‌توانند مستقیماً یک پوشه قفل شده برای هر تصویری که می‌خواهند ایمن نگه دارند ایجاد کنند. پس از اتمام، آنها می توانند انتخاب کنند که آیا از پوشه پشتیبان تهیه کنند یا خیر. آنها همچنین می توانند به راحتی با فشار طولانی روی یکی و سپس علامت زدن چک باکس هایی که در گوشه سمت چپ بالای آنها ظاهر می شوند، تصاویر بیشتری از گالری خود اضافه کنند.

همه تصاویر ارسال شده به پوشه های قفل شده همچنان در هر جای دیگری غیرقابل دسترسی خواهند بود و کاربران همچنان تنها پس از تایید هویت خود با استفاده از رمز عبور دستگاه یا احراز هویت بیومتریک می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. گوگل همچنین شروع به راه اندازی صفحه تنظیمات ساده شده برای برنامه Photos کرده است. هنگامی که کاربران روی نماد حساب خود کلیک می کنند و صفحه تنظیمات را بررسی می کنند، اکنون طرح جدیدی را مشاهده می کنند که با پیمایش در بخش های جدید حریم خصوصی، پشتیبان گیری، اشتراک گذاری و اعلان ها، یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند آسان تر می کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا