کنسول و بازی

نینتندو پس از 4 سال، پشتیبانی از Mario Kart Tour را پایان می دهد

ماریو یکی از فرنچایزهای اصلی نینتندو است و این شرکت علاقه خود را به دنیای بازی های موبایلی با Mario Kart Tour نشان داد. با این حال، چهار سال پس از انتشار، نینتندو به پشتیبانی از Mario Kart Tour پایان می دهد. این شرکت ژاپنی اعلام کرده است که در تاریخ 4 اکتبر به پشتیبانی توسعه فعال از بازی موبایل خود پایان می دهد. پس از این تاریخ، بازی محبوب مسابقه ای کارتی دیگر به روز رسانی محتوای اصلی را دریافت نخواهد کرد.

Mario Kart Tour برای اولین بار در سال 2019 بر روی دستگاه های iOS و اندروید منتشر شد و سری محبوب مسابقات کارتی نینتندو را برای گیمرهای موبایل به ارمغان آورد. این بازی از زمان انتشار خود شاهد به‌روزرسانی‌های مداوم بوده است، با تورهای جدید، شخصیت‌ها، کارت‌ها و آهنگ‌هایی که مرتباً برای تازه نگه داشتن بازی اضافه می‌شوند.

با این حال، نینتندو اکنون تصمیم گرفته است که به روز رسانی های اصلی را برای Mario Kart Tour متوقف کند. در اطلاعیه‌ای درون بازی، این شرکت اعلام کرد که تور هالووین که از 4 اکتبر آغاز می‌شود، آخرین تور با محتوای جدید خواهد بود. پس از پایان این تور، بازی بازیافت تورهای قبلی را آغاز خواهد کرد، و دوباره از اولین تور نیویورک شروع می شود.

در حالی که پس از اکتبر هیچ تور یا محتوای جدیدی اضافه نخواهد شد، نینتندو تصریح کرد که Mario Kart Tour همچنان قابل بازی خواهد بود. این بازی با ساختار تور حلقه‌ای خود به کار خود ادامه می‌دهد و تورهای قدیمی‌تر را برای گیمرهای موبایل اجرا می‌کند تا از آن لذت ببرند. پایان به روز رسانی ها نشان دهنده تغییر در توسعه فعال برای Mario Kart Tour پس از چهار سال است.

اگرچه برای طرفدارانی که هنوز از بازی موبایل لذت می‌برند ناامیدکننده است، اما با توجه به سابقه نینتندو در پایان دادن به خدمات محصولات قدیمی، این حرکت کاملاً غافلگیرکننده نیست. بازی هایی مانند Miitomo، Dr. Mario World و Super Mario Run نیز به طور مشابه شاهد توقف پشتیبانی از آنها بوده اند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا