نرم افزار و اینترنت

امکان ویرایش پست ها در اپلیکیشن تردز فراهم شد

تردز اکنون یک جفت به‌روزرسانی مفید را منتشر می‌کند، چراکه متا تلاش می‌کند تا شتاب بیشتری به برنامه بدهد. یکی از ویژگی‌های جدید دکمه ویرایش است که به کاربران کمک می‌کند وقتی می‌خواهند اشتباهی را تصحیح کنند مجبور به ارسال مجدد مطلبی نشوند.

X (توئیتر سابق) 16 سال طول کشید تا یک دکمه ویرایش را اضافه کرد و سپس آن را در پشت دیوار پرداخت Twitter Blue/X Premium قرار داد. تردز فقط سه ماه طول کشید تا گزینه مشابهی معرفی کند که برای همه کاربران رایگان است و در موبایل و وب در دسترس خواهد بود. همانطور که 9to5Google اشاره می کند، پس از ارسال چیزی در Threads، پنج دقیقه فرصت دارید تا آن را ویرایش کنید.

این یک بازه زمانی به اندازه کافی معقول است (کاربران X تا یک ساعت فرصت دارند توییت های خود را تغییر دهند). از جنبه منفی، تردز تاریخچه ویرایش یک پست را نشان نمی دهد. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا نیز خاطرنشان کرد که Threads گزینه ارسال کلیپ های صوتی را اضافه می کند. این ویژگی “رونویسی به سبک کارائوکه” است. این یک به‌روزرسانی خوش‌آمد دیگر است، به‌ویژه برای کسانی که صحبت کردن را به تایپ کردن (یا استفاده از ویژگی‌های صوتی به متن) ترجیح می‌دهند. در همین حال، به نظر می رسد که Threads روی یک ویژگی تاپیک پرطرفدار کار می کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا