گجت و پوشیدنی

هدفون جدید لاجیتک Astro A50 X با دکمه ای برای سوئیچ بین دستگاه ها

لاجیتک هدست گیمینگ Astro A50 X را معرفی کرده که نسبت به اکثر محصولات رقیبی که تا به حال دیده‌ایم، عملکرد بیشتری دارد (و هزینه بیشتری دارد). این نه‌تنها ویژگی‌های صوتی دوست‌داشتنی داشته، بلکه با یک داکی ارائه می‌شود که می‌تواند کل تنظیمات شما، از جمله صدا و تصویر، را با لمس یک دکمه بین پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و کامپیوتر تغییر دهد.

خود هدفون با درایورهای صوتی گرافن 40 میلی‌متری، میکروفون 16 بیتی 48 کیلوهرتز با کیفیت استریم، پشتیبانی از Dolby Atmos و سیستم بی‌سیم لایت اسپید لاجیتک عرضه می‌شود. می‌توانید EQ و سطوح را از طریق Logitech G Hub تنظیم کنید، بنابراین این اولین هدست Astro این شرکت است که از این عملکرد پشتیبانی می‌کند. بلوتوث برای میکس کردن صدای گوشی یا اتصال نینتندو سوییچ فعال است و بین شارژها تا 24 ساعت کار می کند. آنها را می توان به صورت بی سیم در هاب یا از طریق درگاه USB-C شارژ کرد.

هاب یک عنصر بسیار ناب را اضافه می کند که مهارت های مدیریت کابل شما را آزمایش می کند. این فناوری که به نام PlaySync ارائه شده از گذرگاه HDMI استفاده می‌کند و به آن اجازه می‌دهد به عنوان سوئیچ برای بازی و تنظیم AV خانگی استفاده شود. این دستگاه دارای دو پورت ورودی HDMI 2.1 است که از 4K در 120 هرتز (برای Xbox و PS)، یک USB-C DisplayPort برای رایانه و یک خروجی HDMI 2.1 پشتیبانی می کند.

با تمام این موارد، می‌تواند بین دستگاه‌ها جابه‌جا شود و از طریق یک خروجی HDMI به تلویزیون یا مانیتور شما بدون تداخل با نرخ نوسازی متغیر (VRR) یا ویژگی‌های بازی خودکار حالت تأخیر کم (ALLM) منتقل شود. برای اتصال آن، خروجی HDMI را از کنسول(های) خود به ورودی HDMI در هاب Astro A50 X وصل می کنید. همچنین باید بین هر دستگاه یک اتصال USB-C برقرار کنید. در همین حال، کامپیوتر شما به جای HDMI از طریق اتصال USB-C DisplayPort به هاب متصل می شود. سپس هاب از طریق HDMI 2.1 به تلویزیون یا مانیتور شما متصل می شود.

برای استفاده از آن، هدست را می‌زنید و دکمه PlaySync را فشار می‌دهید تا منابع (PS5، Xbox یا PC) را برای نمایش روی صفحه انتخاب کنید. البته صدای مربوطه به صورت بی سیم از هر منبع به هدست ارسال می شود.  پس از راه‌اندازی، می‌توانید با در دست داشتن هدست و کنترلر در هر نقطه از اتاق باشید و به سرعت بین دستگاه‌ها جابه‌جا شوید. همچنین می‌توانید با قرار دادن هدست در داک، صدا را به بلندگوهای خارجی ارسال کنید، که صدا را به هدست متوقف می‌کند اما همچنان از طریق دکمه PlaySync سوئیچ می‌کند. این هدفون جدید قرار است با قیمت 379 دلار در دسترس قرار گیرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا