صوتی و تصویری

Xgimi از دو پروژکتور جدید خود معرفی کرد

Xgimi دو پروژکتور جدید برای آمریکا دارد، یکی پرنورترین پروژکتور هوشمند 4K و دیگری یک واحد 3 در 1 که نور سقفی و بلندگوی بلوتوث نیز دارد. هر دو پروژکتور پرتاب بلند Google TV را اجرا می کنند. Xgimi می‌گوید 4K Horizon Max می‌تواند 3100 ایزو لومن را از لیزر Dual Light 2.0 و منبع نور هیبریدی LED تولید کند. با این حال، شایان ذکر است که Xgimi اعتراف کرده که در گذشته امتیازات روشنایی را تا 27 درصد اغراق کرده است.

روشنایی آن، همراه با کنتراست گزارش شده پروژکتور (2000:1)، پشتیبانی از صدای DTS و دقت رنگ، گواهینامه پیشرفته IMAX را برای Horizon Max به ارمغان آورد. این بدان معناست که می تواند محتوای IMAX Enhanced را از دیزنی پلاس و دیگر پلتفرم های استریم پخش کند. در غیر این صورت، Horizon Max، مانند سایر پروژکتورهای هوشمند مدرن، می تواند به طور خودکار بهترین نقطه روی دیوار را برای نمایش تصویر خود پیدا کند، در حالی که ویژگی جدیدی را اضافه می کند که تنظیمات دیوارهای خاص را به خاطر می آورد.

فناوری موسوم به Intelligent Screen Adaptation (v5.0) می‌تواند تنظیمات بازی شما را هنگامی که به یک دیوار اشاره می‌کند، به خاطر بسپارد و هنگامی که به دیوار دیگر شما اشاره می‌کند، به تنظیمات فیلم منتقل می‌شود. Aladdin یک پروژکتور نور سقفی جدید از Xgimi بر اساس IP قدیمی است که پس از خرید Popin ژاپنی به دست آورده است.

در واقع، به نظر می‌رسد که Xgimi Aladdin مشابه Aladdin 2 Plus فعلی Popin است که قیمت آن 129800 ین (حدود 897 دلار) می باشد. این محصول مستقیماً به سوکت نوری که قبلاً در سقف شما نصب شده وصل می شود تا تصویری با وضوح 1080P (1920 در 1080) تا 100 اینچ ایجاد کند. لامپ یکپارچه را می توان مستقیماً از کنترل از راه دور پروژکتور یا از طریق برنامه Xgimi کنترل کرد، اما با Matter یا سایر اکوسیستم های خانه هوشمند سازگار نیست. صدای 360 درجه را از بلندگوهای داخلی هارمن کاردون تولید می کند که می تواند در هنگام خاموش شدن لامپ پروژکتور نیز استفاده شود.

هر دو پروژکتور از Android TV به Google TV جهش می کنند، که این مزیت را دارد که به Netflix اجازه می دهد خارج از جعبه کار کند. نصب Netflix بر روی پروژکتورهای هوشمند مبتنی بر Android TV (که اکثر آنها هستند) معمولاً به دلیل فرآیند سخت صدور گواهینامه Netflix به بارگذاری جانبی برنامه محبوب از برخی سایت های عجیب و غریب نیاز دارد – چیزی که اکثر مردم با آن راحت نیستند.

Xgimi قیمت نهایی یا تاریخ دقیق عرضه را برای هیچ یک از پروژکتورهای امروزی ارائه نداده است. گفته می‌شود که Horizon Max کمتر از 3000 دلار قیمت دارد و پیش‌بینی می‌شود در اواخر سال 2024 عرضه شود، در حالی که مشخصات دقیق، قیمت و در دسترس بودن Xgimi Aladdin در تاریخ بعدی اعلام خواهد شد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا