موبایل و تبلت

تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده System Shock روی کنسول ها اعلام شد

استودیوی Nightdive به تازگی تاریخ انتشار نسخه کنسولی نسخه جدید System Shock خود را در تاریخ 21 می 2024 (اول خرداد 1403) اعلام کرده است. این بازی پس از عرضه برای رایانه های در سال گذشته، بر روی PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس خواهد بود.

توسعه‌دهنده، همراه با ناشر Prime Matter، تریلر جدیدی را برای انتشار کنسول منتشر کرد که به‌روزرسانی گرافیکی خیره‌کننده بازی تیراندازی اول شخص/RPG 1994 را نشان می‌دهد. مبارزات نیز ارتقای قابل توجهی دریافت کرده، زیرا مکانیزم های این ژانر زمانی که بازی در ابتدا، gulp، حدود 30 سال پیش منتشر شد، کاملاً اصلاح نشده بود.

نسخه بازسازی شده کامپیوتر با استقبال خوبی مواجه شده است. بازیکنان کنسول برخی از ویژگی های انحصاری را برای شیرین کردن قابلمه دریافت می کنند. در PS5 و Xbox Series X دارای تصاویری با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم در ثانیه است. همچنین یک پایان جدید وجود دارد که “برخورد نهایی” را با آنتاگونیست سریال Shodan ارتقا می دهد. کنترل‌ها برای تطابق بهتر با گیم‌پدهای کنسول تغییر داده شده‌اند و یک قهرمان زن هکر جدید وجود دارد.

همچنین در اینجا کمی چیزی برای کلکسیونرها وجود دارد. نسخه‌های PS5 و Xbox Series X/S در حال انتشار فیزیکی هستند، اگرچه این یک امر دیجیتالی برای بازیکنان PS4 و Xbox One است. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این بازی وجود ندارد، اما برای رایانه 40 دلار است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا