نرم افزار و اینترنت

OpenAI ChatGPT-4o، به صورت رایگان برای همه در دسترس خواهد بود

در جریان رویداد استریمینگ OpenAI’s Spring Update، این استارتاپ هوش مصنوعی مدل بعدی زبان بزرگ خود (LLM) را معرفی کرد که شرکت ChatGPT-4o آن را نامیده است. در طول ارائه، میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری OpenAI، اظهار داشت که این شرکت می‌خواهد دامنه ChatGPT-4 LLM خود را گسترش دهد.

انتشار ChatGPT-4o با در دسترس بودن برای همه، حتی کاربران رایگان، این امکان را به شما می دهد. این را سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI در پستی در X (توئیتر سابق) تأیید کرد: برای همه کاربران ChatGPT، از جمله در طرح رایگان، در دسترس است! تاکنون مدل‌های کلاس GPT-4 فقط برای افرادی که اشتراک ماهانه پرداخت می کردند، در دسترس بوده است. این برای مأموریت ما مهم است. ما می خواهیم ابزارهای هوش مصنوعی عالی را در دست همه قرار دهیم.

در طی یک نمایش زنده، اعضای تیم OpenAI از طریق دستورات صوتی طبیعی با ChatGPT-4o چت کردند. صدای هوش مصنوعی می تواند تنها با چند پیشنهاد صوتی از سوی انسان های روی صحنه تغییر کند، از جمله تغییر تن صدا به گونه ای که صدا دراماتیک تر شود یا حتی به صدایی شبیه ربات تبدیل شود. در نسخه نمایشی دیگری، ChatGPT-4o یک معادله ریاضی مکتوب از طریق دوربین گوشی هوشمند نشان داده شد و صدای هوش مصنوعی قادر به توصیف معادله و موارد دیگر بود. آلتمن در حساب ایکس خود پست کرد که ChatGPT-4o در چند هفته آینده شروع به انتشار خواهد کرد.

مایکروسافت یک سرمایه‌گذار بزرگ فناوری و شریک OpenAI است و اغلب مدل‌های جدید OpenAI را به خدمات هوش مصنوعی خود اضافه می‌کند. در زمان نگارش این مقاله، صحبتی در مورد زمان اضافه شدن ChatGPT-4o به محصولات هوش مصنوعی مایکروسافت وجود ندارد. OpenAI همچنین نشان داد که GPT Store آن، که در آن افراد می توانند چت ربات های سفارشی را برای کارهای خاص ارائه دهند، اکنون برای هر کاربر ChatGPT در دسترس است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا