نرم افزار و اینترنت

OpenAI اپلیکیشن ChatGPT را برای مک منتشر کرد

OpenAI در “رویداد بهاری” آخرین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی خود را ChatGPT-4o معرفی کرد. با این حال، این تنها چیزی نیست که شرکت امروز فاش کرد. همچنین از راه اندازی یک برنامه دسکتاپ جدید ChatGPT خبر داد.

در حالی که در ارائه استریم در آن زمان به این موضوع اشاره نشده بود، وبلاگ این شرکت تأیید کرد که برنامه دسکتاپ ChatGPT برای افرادی که از رایانه مک استفاده می کنند، در دسترس است. مشترکین پولی ChatGPT Plus امروز می توانند به برنامه دسکتاپ جدید macOS دسترسی داشته باشند و در هفته های آینده برای کاربران رایگان در دسترس خواهد بود.

اگر نمی‌دانید که آیا برنامه دسکتاپ به کامپیوتر ویندوز می‌آید، OpenAI می‌گوید که پاسخ “بله” است. با این حال، خبر بد این است که طبق پست وبلاگ تا “اواخر امسال” در دسترس نخواهد بود. با توجه به اینکه مایکروسافت، شرکت پشتیبان ویندوز، شریک مالی و فنی اصلی OpenAI است، این یک توسعه عجیب می باشد. با این حال، این احتمال وجود دارد که مایکروسافت در آینده نزدیک قدرت ChatGPT-4o را به بسیاری از محصولات و خدمات هوش مصنوعی خود اضافه کند.

علاوه بر برنامه دسکتاپ مک، OpenAI وب سایت ChatGPT را نیز تازه می کند. رابط کاربری این سایت شامل یک صفحه اصلی بهبود یافته با تغییراتی در طرح بندی پیام های آن است. OpenAI می‌گوید که این تغییر قرار است زمانی که مردم با ChatGPT تعامل دارند، آن را “دوستانه‌تر و مکالمه‌تر” کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا