لپ تاپ

معرفی لنوو ThinkPad P14s Gen 5 با تراشه سری Ryzen PRO 8040

لنوو از ورک استیشن موبایل ThinkPad P14s Gen 5 رونمایی کرده که به‌روزرسانی مدل سال گذشته است. مدل جدید با تراشه جدید سری Ryzen PRO و GPU بهبود یافته و بهبود یافته عرضه می شود.

ThinkPad P14s جدید دو گزینه نمایش ارائه می دهد: پنل 14 اینچی FHD+ IPS با فناوری های ضد تابش و نور آبی کم، یا یک پنل 14 اینچی OLED 2.8K با دقت رنگ بهبود یافته که 100 درصد طیف DCI-P3 را پوشش می دهد. این لپ‌تاپ از پردازنده‌های سری AMD Ryzen PRO 8040 بهره می‌برد که حداکثر 8 هسته و حداکثر سرعت کلاک 5.1 گیگاهرتز دارد. برای گرافیک، این لپ تاپ شامل راه حل گرافیکی یکپارچه AMD Radeon 780M بوده که بر اساس آخرین معماری RDNA 3 ساخته شده است.

ThinkPad P14s را می توان با حداکثر 96 گیگابایت رم DDR5 پیکربندی کرد و راه حل های ذخیره سازی تا 2 ترابایت NVMe PCIe Gen4 SSD را ارائه می دهد. مجموعه پورت های آن شامل USB-C Thunderbolt 4، HDMI 2.1 و کارت خوان SD است. برای امنیت، این ورک استیشن از ویژگی‌های ThinkShield لنوو مانند dTPM 2.0، خواننده اثر انگشت لمسی و شاتر حریم خصوصی وب‌کم بهره می‌برد.

در بخش سیستم عامل، از چندین پلتفرم از جمله ویندوز 11 پرو و چندین توزیع لینوکس مانند اوبونتو و Red Hat Enterprise Linux پشتیبانی می کند. لنوو ThinkPad P14s Gen 5 AMD در رنگ مشکی Eclipse موجود بوده و با قیمت 1379 دلار به فروش می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا